سفر یک روزه مدیر کل نوسازی و  تجهیز مدارس خراسان رضوی به کلات

کلات ( پانا) - در این سفر، مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و همچنین مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در امور مناطق محروم و مدیر آموزش و پرورش کلات از مدارس حضرت هاجر ، خوابگاه علامه امینی چنار ، آموزشگاه دخترانه پروین ، شهید دکتر باهنر ، خوابگاه شبانه روزی امام خمینی(ره) ، آموزشگاه در حال ساخت دربند، سالن فاطمیه و تنها مجموعه آبی سرپوشیده(قائم ) بازدید و ... به عمل آوردند

کد مطلب: ۸۸۸۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سفر یک روزه مدیر کل نوسازی و  تجهیز مدارس خراسان رضوی به  کلات

مدیر کل نوسازی استان و هیئت همراه جهت دیدار با فرماندار شهرستان کلات در محل دفتر وی حضور یافتند. پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات گزارشی را از روند بازدید ها و فعالیت های انجام شده ارائه نمودند و ادامه جلسه در محل سالن اجلاس آموزش و پرورش کلات برگزار شد.
حسین پور در این جلسه قول مساعد برای نوسازی مدارس ، ساخت فضای مناسب و جدید برای آموزشگاه حضرت هاجر چنار ، تجهیز خوابگاههای شهرستان، نوسازی سیستم های گرمایشی مدارس و سالن های ورزشی و استخر قائم(ع) از محل اعتبارات مشارکتی و اعتبارات ملی داد و افزود: امیدواریم با کمک خیرین مدرسه ساز بتوانیم گام های مثبتی از جمله احداث فضاهای ورزشی و آموزشی برداریم.
وی ایجاد تنوع برای دانش آموزان در زمینه کسب تعلیم و تربیت را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: دانش آموزان باید در کنار یک محیط شاد ،تفریحی و ورزشی به امر یادگیری بپردازند.
حسین پور افزود: هم نگاه فضا و تجهیزات و هم نگاه آموزشی باید سند کار ما در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد .هدف سند تحول بنیادین خیلی فراتر از نگاهی است که ما به تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش داریم است .ما باید نگاههایمان را به آموزش و پرورش تغییر دهیم ،اولیا را پای کار بیاوریم و آنها را با اهداف سند تحول آشنا سازیم .
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در پایان بیان کرد: ما باید دست در دست هم ،باعث تحول در نظام آموزش و پرورش شویم. و اگر بخواهیم می توانیم در نظام تعلیم و تربیت تحولی عظیم ایجاد کنیم.
در ادامه داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات ضمن مثبت خواندن این بازدید گزارشی از روند اجرای پروژه های نیمه تمام ، وضعیت مدارس ، سیستم های گرمایشی و توفیقات آموزش و پرورش در سالی که گذشت گفت: در خطه ی زرنهان نادر استعدادهای نهانی وجود دارد که اگر با همت و تلاش دست اندر کاران شناسایی شوند و اگر با نگاهای مثبت برای پیشرفت این شهر تلاش کنیم قطعا به آنچه که می خواهیم می رسیم.
وی افزود: با همکارانمان در آموزش و پرورش کلات با اجرای برنامه های خاص اهدافمان را پیش برده و شاهد کسب توفیقات بزرگی در سطوح مختلف بوده ایم و این جز خلوص نیت و پشتکار بدست نمی آمد.
مدیر آموزش و پرورش کلات در پایان اظهار کرد: اگر همه با هم ،هم سو و هم فکر باشیم قطعا شاهد اثرات مثبتی خواهیم بود که نتیجه آن در آینده دیده خواهد شد.

در پایان این مراسم از آقای صائب مهندس ناظر پروژه های عمرانی آموزش و پرورش کلات نیز تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار