مراسم عزاداری ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) درپاکدشت برگزار شد

پاکدشت( پانا)- مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا و مسئولین در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۸۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم عزاداری ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) درپاکدشت برگزار شد

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای اقتدار و امنیت، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، هادی تمهیدی فرماندار، محمدرضا مدنی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران پاکدشت، در جوار پنج شهید گمنامجنگ تحمیلی در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام و المسلمین رفیعی به عنوان خطیب این مراسم دهه فاطمیه را سرآغاز شکل گیری شیعه دانست و افزود: حضرت زهرای مرضیه(س) یک قهرمان بود، ایشان از امام و ولی زمان خود دفاع کرد.

وی گفت: در لحظه ای که حضرت علی(ع) را به مسجد بردند، اجازه سخن به حضرت علی، سلمان و دیگر یارانش نمی دادند و فقط حضرت زهرا می توانست سخن بگوید در حالی که کسی یارای ایستادن در مقابل ایشان را نداشت، زیرا وی یادگار پیامبر مکرم اسلام(ص) بود.

رفیعی در ادامه افزود: حضرت زهرا(س) خطبه فدک را بیان فرمودند در حالی که قصد دفاع از امام علی(ع) به عنوان ولی امر زمان خود بود و فدک بهانه ای بیش نبود.‌

خطیب مراسم شهادت حضرت زهرا(س) شهرستان پاکدشت در پایان اظهار کرد: جوانان دست از کارهای پوچ بردارید، دشمنان برای نابودی اسلام قد علم کرده اند، مطالعه خود را افزایش دهید تا یارای ایستادن در مقابل هجمه های دشمنان در فضای مجازی و رسانه ها را داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار