معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

برنامه های آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر اعلام شد

ارومیه( پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: برنامه های آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اعلام شد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر اعلام شد

قدرت اله قاسمی در گفت و گو با پانا افزود: برنامه های این نهاد برای دهه مبارک فجر شامل 11 عنوان برنامه محوری است که در سطح ادارات و مدارس اجرا می شود.

وی اضافه کرد: نواختن همزمان زنگ انقلاب اسلامی با سراسر کشور، تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و حضور در مزار شهدا، دعوت از سخنرانان براساس تناسب موضوع برای همایش های دانش آموزی جزو این برنامه هاست.

وی بیان کرد: برنامه ریزی برای تجلیل از خانواده های معظم شهدا و جانبازان، انعکاس خبری و اطلاع رسانی از فعالیت های مدارس از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و رسانه ها و خبرگزاری ها و به ویژه خبرگزاری پانا، اهتمام به تداوم نشست های تربیت سیاسی با محوریت دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد آگاهی بخشی و ضرورت حمایت از کالاهای ایرانی در سطح مدارس با اولویت مدارس دوره دوم متوسطه در راستای افزایش همبستگی از جمله این برنامه ها می باشد.

قاسمی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه توانمندی های جامعه دانش آموزی بخصوص هنرآموزان هنرستانها در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری مبتنی بر مهارت آموزی، اجرای نقاشی همگانی ویژه دوره ابتدایی، استفاده از ظرفیت های تشکل های دانش آموزی تحت عنوان برنامه هایی با نوجوانان برای نوجوانان و اجرای سرود به صورت متمرکز استانی منطقه ای و آموزشگاهی از سایر برنامه های این بخش برای ایام الله دهه مبارک فجر است.

وی بیان کرد: این نهاد با بکارگیری تمهیداتی از جمله تشکیل کمیته دانش آموزی و فرهنگیان دهه فجر، دریافت برنامه های متمرکز منطقه ای با ارزیابی اولیه و انسجام بخشی به فعالیت ها، اقدامات لازم در مستند سازی فعالیت ها وانجام مکاتبات لازم با ادارات و مناطق، فراهم کردن زمینه ایجاد معرفت و بصیرت در دانش آموزان در ابعاد مختلف و رعایت اصل صرفه جویی در همه زمینه ها اهتمام به تنوع بخشی در فعالیت ها در صدد اجرای بهینه این آیینها در سطح استان است.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال 96 جزو کمیته های برتر ستاد دهه فجر استان شناخته شد که از سوی مسئولان استانی این ستاد به ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لوح سپاسی به مدیر کل این اداره تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار