مدیر آموزش و پرورش استثنائی خوزستان اعلام کرد:

اختصاص 300 میلیون ریال اعتبار برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی شادگان

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش استثنائی خوزستان از پرداخت 300 میلیون ریال هزینه ایاب و ذهاب 110 دانش آموز استثنایی شهرستان شادگان تا پایان اسفندماه 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 300 میلیون ریال اعتبار برای ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی شادگان

علی ممبینی اظهار کرد: هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی از منابع مالی وزارت آموزش و پرورش و منابع استانی تامین شده است که تا پایان اسفندماه پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه حدود 110 دانش‌آموز استثنائی در شهرستان شادگان تحصیل می‌کنند، گفت: 2 مدرسه استثنایی در شهرستان شادگان وجود دارد. مدرسه استثنایی ویژه دانش آموزان کم توان ذهنی از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه و مدرسه استثنایی ناشنوایان و نابینایان که شامل مقطع ابتدایی تا متوسطه می‌شود.

ممبینی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان خوزستان جذب دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته است که در این راستا فعالیت های گسترده ای صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان بیان کرد: هزینه تردد دانش‌آموزان استثنایی شادگان بر عهده آموزش و پرورش است. هزینه تردد دانش آموزان در مهر ماه توسط والدین پرداخت شد که تا پایان سال تحصیلی توسط اداره استثنایی پرداخت خواهد شد تا والدین هیچ دغدغه‌ای برای ایاب و ذهاب فرزندان خود نداشته باشند.

اودر پایان گفت: آموزش و پرورش حدود 100 درصد هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در مناطق محروم را پرداخت می‌کند و در مناطقی که وضعیت بهتری دارند حدود 70 درصد هزینه سرویس دانش‌آموزان پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار