مدیر آموزش و پرورش بجنورد:

بهمن ماه کاروان راهیان نور دانش آموزی از بجنورد اعزام می شود

بجنورد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنوردخبر داد: نیمه اول بهمن ماه کاروان راهیان نور دانش آموزی از بجنورد به مناطق جنوب اعزام می شود.

کد مطلب: ۸۸۸۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بهمن ماه کاروان راهیان نور دانش آموزی از بجنورد اعزام می شود

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت:اردوی راهیان نور آموزش مهارت زندگی, ایثار و همکاری را به دانش آموزان آموزش می دهد وموجب می شود تا دانش آموزان بدانند که به سرزمینی میروند که سراسر ایثار و فداکاری بوده است.

وی تصریح کرد: باید با برنامه ریزی مناسب بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را به خوبی به دانش آموزان منتقل کنیم.

اسدی نقش مدیران و مربیان را در ایجاد هماهنگی برگزاری اردوی راهیان نور مهم دانست و خاطر نشان کرد: تجربیات خوبی را در اعزام کاروان ها داریم و مهیای برگزاری اردو زیارتی راهیان نور هستیم اما باید آمادگی لازم را در بین دانش آموزان فراهم کنیم .

سرگرد بیدکی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنوردبا بیان اینکه باید از تلاش برگزار کنندگان راهیان نور تقدیر کرد افزود: تمام سعی بر این است تا کاستی های ادوار گذشته راهیان نور را مرتفع کنیم و کیفیت این اردوها را بالا ببریم.

افزود: باید روحیه انقلابی را بین دانش آموزان افزایش دهیم تا انقلاب اسلامی بیمه شود و شاهد تقویت انقلاب باشیم.

علی قلی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بجنورد گفت: تاکنون دو کاروان دانش آموزی از مدارس دخترانه بجنورد به مناطق جنوب اعزام شده اند.

وی افزود: حضور دانش آموزان در مناطق راهیان نور موجب آشنایی بیشتر دانش آموزان با ایثارگری رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس شده است.

وی تصریح کرد: در اسفندماه نیز برنامه ریزی جهت برگزاری راهیان نور صورت خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار