در گردهمایی مشاوران و کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش:

محمد صیدلو:پژوهش و ارزیابی در حوزه زنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تحصیل ۱۱۰ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۷۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو:پژوهش و ارزیابی در حوزه زنان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

محمد صیدلو در گردهمایی مشاوران و کارشناسان امور زنان آموزش و پرورش سراسر کشور که صبح امروز در باشگاه فرهنگیان برگزار شد گفت: «در ۲ ماه فعالیت خود در آموزش و پرورش ۴ انتصاب در شورای معاونان داشتم که ۲ انتصاب از آنان از خانم‌ها بوده است.»

او به جایگاه زنان اشاره کرد و گفت: «برخلاف وعده‌های دشمن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را با قدرت جشن می‌گیریم. لازم است خود اشکالات موجود را در حوزه‌ها بررسی و به ویژه در حوزه زنان فعالیت‌های خود را ارزیابی کنیم.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: «در تمام حوزه‌ها نیازمند بازنگری هستیم با نقد افراد در گذشته نمی‌توان ار مسئولیت‌ها سلب شویم. سعی کنیم در حوزه زنان بازنگری کنیم تا فعالیت‌ها مثمرثمر ادامه پیدا کند.»

صیدلو افزود: «استان تهران تنها استانی است که دو اداره کل آموزش و پرورش مستقل دارد. شهر تهران ۱۹ منطقه و شهرستان‌ها ۲۱ منطقه آموزشی را مدیریت می‌کنند.»

او افزود: «از ۵۰۰ هزار اتباع خارجی ۱۱۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان‌های استان تهران هستند. در ۳ هزار مدرسه، یک میلیون دانش‌آموز با تلاش۵۰ هزار همکار فرهنگی تحصیل می‌کنند.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: «تراکم دانش‌آموزی در استان ۳۲ است که در نرم کشوری تراکم ۲۰ است و ما با تراکم مطلوب فاصله داریم. ۳ درصد ضریب افزایش دانش‌آموزان در هر سال در تعداد دانش‌آموزان و این موضوع بسیار مهم است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار