کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد:

برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزان سراسر استان

همدان (پانا) - کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزان سراسر استان همدان را به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانش آموز عنوان کرد که با حضور ‌چهارصد نفر دانش آموز، مربی، سرپرست و عوامل اجرایی در چهار رشته ورزشی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۸۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات دانش آموزان سراسر استان

ابوالفضل رزاقی اظهار کرد: شرکت کنندگان در این مسابقات نخبه های برتر شهرستان های همدان هستند که با میزبانی همدان و اسدآباد در طی دو روز به رقابت می پردازند و به نفرات برتر هر رشته به رسم یادبود کاپ و مدل قهرمانی اهدا می شود.
او افزود: مسابقات شامل رشته پهلوانی و زورخانه با شرکت تیم های اسد آباد، سامن، کبودر آهنگ، لالجین، ناحیه ۱ و ۲ همدان و نهاوند در رشته بسکتبال با تیم هایی از متوسط اول شهرستان های اسد آباد، فامنین، ملایر، ناحیه ۱ و ۲ همدان، نهاوند و متوسط دوم شهرستان های اسدآباد، رزن، فامنین، ملایر، ناحیه ۱ و ۲ همدان، نهاوند و در رشته کبدی تیم های اسدآباد، تویسرکان، کبودرآهنگ، ناحیه ۱ و ۲ همدان به رقابت می پردازند.

رزاقی با تأکید به این نکته که هدف از برگزاری مسابقات کشف استعداد برتر در هر رشته است ادامه داد: مسابقات استانی باعث ارتقاء مهارت های اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط در آن ها می شود همچنین این مسابقات باعث افزایش تعامل بین ورزشکاران شهرستان ها که از نظر قومی و فرهنگی متفاوت هستند می شود.
او در پایان با اشاره به حضور مربیان استعداد یاب در این دوره از مسابقات جهت شناسایی استعداد برتر بیان کرد: افراد منتخب هر تیم به عنوان یار کمکی همراه تیم قهرمان استان برای حضور در مسابقات کشوری که در اواخر بهمن ماه در استان قم برگزار می شود اعزام می شوند.

معصومه جدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار