فرماندار رودان خبرداد:

ساماندهی شبکه توزیع سیلندر گاز مایع در رودان

هرمزگان(پانا) - فرماندار رودان با بیان اینکه مشکل توزیع سیلندر گاز مایع در رودان موقتا برطرف شده است خواستار ساماندهی شبکه توزیع سیلندر گاز مایع شد.

کد مطلب: ۸۸۷۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی شبکه توزیع سیلندر گاز مایع در رودان

مصطفی غلامپور در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان رودان اظهار کرد: باید با اقدامات مناسب و دقیق روند زندگی مردم را تسهیل کرد و با عملکرد مثبت زمینه رضایت مندی را فراهم ساخت.

وی در ادامه از روند بازرسی های صورت گرفته اعضای کارگروه از واحد های صنفی مختلف را مثبت ارزیابی کرد و افزود: یکی از خصوصیات بارز کارگروه تنظیم بازار بازرسی های به موقع و تاثیر گذار بر ثبات قیمت ها و جلوگیری از تخلفات است.

فرماندار رودان برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان را شاخصه توسعه یافتگی دانست و تصریح کرد: برای برپایی یک محل مناسب با امکانات لازم برای عرضه مستقیم کالا به مردم تلاش شود.

وی در ادامه بر لزوم شتاب گیری ساماندهی دستفروشان تاکید کرد و گفت: در خصوص دستفروشان دور گرد باید بدون مماشات و رعایت احترام قانون را اجرا کرد و در این راستا شهرداری با همراهی نیروی انتظامی وارد عمل شوند.

مصطفی غلامپور خاطر نشان کرد: مصوبات در جلسات باید چهره عمل به خود بگیرد چرا که عبث بودن جلسات را در پی خواهد داشت از این رو اقدامات کارگروه تنظیم بازار جدی گرفته شود.

فرماندار رودان به بحث احداث میدان میوه و تره بار در رودان اشاره کرد و گفت: سرمایه گذار لازم برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرده است و شرایط حضور چنین افرادی در شهرستان بدور از پیچ و خم های اداری تسهیل شود تا توسعه و عمران شهرستان شکل دیگری به خود گیرد.

غلامپور در پایان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: مراقبت های لازم را برای جلوگیری از تضییع حق مردم لحاظ نمایید تا خدماتی شایسته به شهروندان صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار