معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز عنوان کرد؛

سازمان دانش آموزی بستر ساز تربیت دانش آموزان کُنش گر

البرز (پانا) - مسعود مهران نیا،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزنقش سازمان دانش آموزی را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و تربیت صحیح اجتماعی،سیاسی و فرهنگی دانش آموزان بسیار موثر عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی بستر ساز تربیت دانش آموزان کُنش گر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در جلسه شورای برنامه ریزی،سازمان دانش آموزی را سازمانی پویا و با نشاط معرفی نمود و گفت:« عملکرد سازمان دانش آموزی ارتباط مستقیمی با رویکرد مسئولین و مدیران ارشد استانی دارد و به واسطه ارتباط بی واسطه ای که با دانش آموزان دارد عاملی موثر برای تربیت صحیح اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی دانش آموزان می باشد .

وی با اشاره به اهمیت دو عنصر اعتماد و فرصت سازی برای اجرای مطلوب فعالیت های سازمان دانش آموزی گفت:«باید به سازمان بیشتر اعتماد شود و نقش های که به آن سپرده می شود باید بر اساس شان و منزلت سازمان باشد .»

مهران نیا ادامه داد:«سازمان دانش آموزی گنجایش آن را دارد تا با انجام ماموریت های اقتصادی ، سود این فعالیت ها را به مجموعه آموزش و پرورش بازگرداند و به نحوی اقتصاد آموزش و پرورش را رونق بخشد .»

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز یکی از مهمترین وظایف سازمان دانش آموزی را تربیت دانش آموزان کنش گر برای فعالیت در عرصه های مختلف فرهنگی،سیاسی و اجتماعی عنوان کرد وگفت:« حقیقت این است که آموزش و پرورش نقش مهمی در فراهم نمودن خوراک فکری برای دانش آموزان دارد و این مهم منجر به تربیت و پرورش آنان خواهد گردید .

وی با تاکید بر آموزش نقد مودبانه و گفتگوی علمی در میان دانش آموزان افزود:« مدارس باید به سمتی حرکت نمایند که صحبت های دانش آموزان شنیده شود و در کنار آن نقد مودبانه ، انتقادپذیری و ارائه پیشنهادات سازنده نیز به دانش آموزان آموزش داده شود . »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار