معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان:الحمدالله کارها در آموزش و پرورش شاهین‌شهر بسیار خوب و منسجم در حال انجام است

شاهین شهر، اصفهان( پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه جمع بندی بازدید از مدارس شاهین شهر گفت: الحمدالله کارها در آموزش و پرورش شاهین‌شهر بسیار خوب و منسجم در حال انجام است.

کد مطلب: ۸۸۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اصفهان:الحمدالله کارها در آموزش و پرورش شاهین‌شهر بسیار خوب و منسجم در حال انجام است

محمدرضا ناظم زاده در جلسه جمع بندی بازدید همکاران حوزه متوسطه استان که با حضور اسماعیل زاده مدیر و کارکنان آموزش متوسطه منطقه در محل مرکز آموزشی رفاهی شاهین شهر برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای خوب انجام شده در مجموعه آموزش و پرورش شاهین‌شهر گفت: مسلما اگر نکاتی ارائه می شود الزاما دلیل بر کم کاری در آموزش و پرورش مناطق نیست، چه بسا لازم باشد اداره کل متبوع و وزارتخانه نسبت به رفع مشکل و تنگناها مناطق همت مضاعف بکار بندند.
وی با اشاره به دانش آموزان پایه دوازدهم و اهمیت توجه مضاعف به آنان افزود : تقریبا همه اتفاقات آموزشی بعد از استقرار نظام جدید به این نسل بر می گردد که لازم است مدیران ما محیطی سرشار از آرامش را برای آنان بویژه با توجه به در پیش بودن کنکور برای دانش آموزان پایه دوازدهم فراهم نمایند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل در ادامه ضمن توجه به استفاده از فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی به اهمیت مهارت آموزی نیز تاکید نمودند
ناظم زاده در خصوص شناسایی مدیران کاردان و با تدبیر گفت : با توجه به مشکلات نیروی انسانی که گریبانگیر آموزش و پرورش شده، بالطبع حوزه مدیریت مدارس نیز دستخوش این مشکل است که پیشنهاد می گردد نیروهای جوان بیش از پیش در کادر معاونت مدارس منصوب شوند و آماده سازی مدیران بایستی بر اساس تجارب سال ها اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت اولیا در خصوص مسائل مالی مدرسه افزود : اگر ما شرایط مردم را درک کنیم، مسلما مردم هم شرایط آموزش و پرورش را درک می کنند و با آموزش و پرورش همراهی خواهند داشت .

ناظم زاده در پایان، مجددا از برنامه ریزی و پی گیری خوب مدیریت و مجموعه آموزش و پرورش شاهین‌شهر تشکر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار