حاشیه‌های نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام

ظریف و جنیدی مهمان مجمع؛ پالرمو باز هم به بعد موکول شد

تهران (پانا) - نشست امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز مهمان محمدجواد ظریف، وزیرامورخارجه ولعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری بود که به دلیل بررسی پالرمو به عنوان یکی از موضوعات در این جلسه حاضر شدند.

کد مطلب: ۸۸۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ظریف و جنیدی مهمان مجمع؛ پالرمو باز هم به بعد موکول شد

جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان، سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی و با حضور اکثریت اعضای مجمع تشکیل شد.

حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسبق ایران و محمد باقر قالیباف که در کنار یکدیگر نشسته بودند نیز در شبکه‌های مجازی مورد توجه قرار گرفت.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری و محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه نیز امروز مهمان نشست مجمع بودند. جنیدی هفته گذشته نیز در نشست مجمع حضور داشت و امروز نیز به عنوان تنها زن حاضر در جلسه به همراه اعضای مجمع به بررسی پالرمو (لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی) نشست.

مجید انصاری در گفت‌و‌گو با جماران گفت: «تصمیم نهایی در رابطه با تصویب لایحه پیوستن به کنوانسیون پالرمو به دلیل نهایی نشدن نظر دو کمیسیون حقوقی-قضایی و سیاسی-امنیتی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به جلسه بعد موکول شد.»

او همچنین افزود: «پیشنهاد برگزاری جلسه فوق‌العاده در جلسه امروز مجمع مطرح شد که تصمیم در قبال آن، به عهده رئیس مجمع است. »

پیش از این البته جایگاه نشستن ابراهیم رئیسی نیز در کنار آیت‌لله جنتی و علی لاریجانی در رسانه‌ها خبر ساز شد و آن را به احتمالات درباره پست جدید او در قوه قضاییه مربوط دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار