سردار نقدی: امروز هرکس می‌تواند به همه ارکان کشور انتقاد و اعتراض داشته باشد

اسلامشهر (پانا) - معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت تصورات نادرست و توهم است که اگر رابطه با غرب داشته باشیم وضعیت ما بهتر از شرایط کنونی می‌شود.

کد مطلب: ۸۸۷۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سردار نقدی: امروز هرکس می‌تواند به همه ارکان کشور انتقاد و اعتراض داشته باشد

سردار محمدرضا نقدی در همایش بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب در مسجد علی‌بن‌حسین (ع) شهرک قائمیه اسلامشهر اظهار کرد: اغلب انقلاب‌هایی که در جهان اتفاق افتاده‌اند شکست خوردند، اما انقلاب اسلامی ایران با توکل به خداوند و بهره‌گیری از امکانات داخلی و با اتکا به جوانان به پیروزی رسید و تاکنون پابرجا مانده است.

او در ادامه با اشاره به وضعیت کشور در دوران قبل از انقلاب اسلامی افزود: در دوران رژیم ستمشاهی علی‌رغم اینکه روزانه بالغ‌ بر شش میلیون بشکه نفت به آمریکایی‌ها فروخته می‌شد و جمعیت کشور یک‌سوم جمعیت فعلی بود و به‌طور میانگین ده برابر درآمد نفتی امروز سهم هر ایرانی بود، وضعیت نابسامانی در کشور حاکم بود و حتی بیش از هفتاد درصد از جمعیت کشور که اغلب در روستاها زندگی می‌کردند، از امکانات آب، برق، گاز، تلفن و جاده بی‌بهره بودند .

او تأکید کرد: تصورات نادرست و توهم است که اگر رابطه با غرب داشته باشیم وضعیت ما بهتر از شرایط کنونی می‌شود.

سردار نقدی اذعان کرد: درگذشته که همه مؤلفه‌های پیشرفت و قدرت در دست شاه و رژیم پهلوی بود مردم با دستان خالی و با اتکا به خدا و ایمان و خودباوری و وحدت توانستند به اهداف خود برسند و رژیم ستم‌شاهی را شکست دهند.

او بیان کرد: اقتصاد پیشرو، انرژی، مواد معدنی، نیروی‌انسانی، علم و نقدینگی می‌خواهد که همه این‌ها را در کشور داریم اما به خاطر اینکه چشمانمان را به بیگانگان دوخته‌ایم نتوانستیم در اقتصاد پیشرفت کنیم ، برای رسیدن به پیروزی در برابر همه مشکلات باید به فرمول اول جنگ برگردیم.

فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج تأکید کرد : تنها راه غلبه بر مشکلات اقتصادی کشور اتکا به توانمندی‌های داخلی و گسترش اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

او ادامه داد: امروز هرکسی می‌تواند انتقاد و اعتراض نسبت به همه ارکان کشور داشته باشد، مسیر و تعیین سرنوشت کشور مسیر دموکراسی و مردم‌سالاری است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان منتخبین مردم می‌توانند وزیران و دولت را استیضاح و عوض کنند، اختیارات نظام در دست مردم است فقط باید درست تصمیم بگیریم.

سردار نقدی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)خاطرنشان کرد : مشکل اقتصادی کشور با مذاکره با غرب حل نمی‌شود، برای حل مشکل اقتصاد ما فقط باید رویکرد دولت تغییر کند و اگر نگاه دولت به خارج عوض شود و به جوانان داخل کشور و سرمایه‌های داخلی اتکا پیدا کند در یک ماه مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار