امام جمعه موقت اسلامشهر: ایران اسلامی یک قدرت بازدارنده در منطقه است

اسلامشهر ( پانا) - امام جمعه موقت اسلامشهر گفت : امروز ایران اسلامی در حوزه نظامی به خودکفایی رسیده و می‌توان از آن به عنوان یک قدرت بازدارنده در منطقه نام برد.

کد مطلب: ۸۸۷۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت اسلامشهر: ایران اسلامی یک قدرت بازدارنده در منطقه است

حجت‌الاسلام علی قلی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه بیست و هشتم دی 97 اسلامشهر پس از توصیه همگان به تقوای الهی و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد : حیا ، عبادت ، خانه داری و ولایت مداری از جمله ویژگی‌های بارز حضرت زهرا (س) است.

او در ادامه افزود : روزی پیامبر اعظم (ص) در تقسیم وظایف زن و شوهر ، پیگیری امورات خانه را به زن خانه واگذار کردند و حضرت زهرا (س) از این مهم بسیار خرسند شدند و تربیت فرزندان ، حفظ حریم خانه و عدم مواجهه با مردان نامحرم را از ویژگی‌های این تقسیم مسئولیت می‌دانستند.

امام جمعه موقت اسلامشهر با اشاره به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد : انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی در حوزه سیاسی، اجتماعی و … داشته است.

او حمایت از مظلومان و محرومان ، پیشرفت‌های علمی، صنعتی و … ، شکسته شدن ابهت پوشالی استکبار را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : زمانی ایران برای درمان مردم کشورش نیازمند پزشکان خارجی بود ، اما امروز ایران اسلامی در حوزه پزشکی و بهداشت و درمان حرف برای گفتن دارد.

حجت‌الاسلام قلی‌پور بیان کرد: امروز ایران اسلامی در حوزه نظامی به خودکفایی رسیده و می‌توان از آن به عنوان یک قدرت بازدارنده در منطقه نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار