محسنی بندپی : بی اعتنایی به مسائل آموزش و پرورش توجه نکردن به همه مسائل کشور است

تهران (پانا) - استاندار تهران در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : دانش و دانایی مهمترین ارکان توسعه هستند.

کد مطلب: ۸۸۶۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
محسنی بندپی : بی اعتنایی به مسائل آموزش و پرورش توجه نکردن به همه مسائل کشور است

انوشیروان محسنی بندپی، در سخنانی با تاکید بر اینکه آموزش اولین گام در جهت توسعه است ، تصریح کرد: باید به این نکته مهم توجه کنیم که کسانی مخاطب نظام آموزشی هستند که در طلایی‌ترین سن‌های زندگی خود هستند و این بزرگترین ظرفیت برای تعلیم و تربیت است.

او در ادامه با تاکید بر اینکه توسعه به عنوان یک هدف مطلوب از ابعاد مختلفی برخوردار است، اظهار کرد: رشد همه‌جانبه توسعه فرهنگی، علمی، اقتصادی هر جامعه‌ای در گرو توجه به نظام آموزشی آن است.

استاندار تهران توجه ویژه به تربیت در کنار آموزش را از تعالیم توصیه شده دینی دانست و افزود: یکی از راه‌های اساسی در و کاهش و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی قطعا پرداختن به تربیت در کنار آموزش است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مسائلی که در نظام آموزشی مورد غفلت قرار گرفته بود را شوراهای آموزش و پرورش دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های عظیم شورای آموزش و پرورش در جهت توسعه اهداف عالی تعلیم و تربیت گام برداریم .

او بی اعتنایی به مسائل آموزش و پرورش را توجه نکردن به همه مسائل کشور دانست و گفت: باید در زمینه مسائل آموزش و پرورش به استاندارد‌های لازم دست یابیم.

محسنی بندپی بیرون آوردن دانش‌آموزان از محفوظات‌محوری در این دوره از وزارت آموزش و پرورش را گامی رو به جلو خواند و ادامه داد: منشا همه تحولات می‌تواند در آموزش و پرورش باشد و باید این را در اقدام و عمل مشاهده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار