محمد صیدلو: کمبود نیروی انسانی متخصص از جمله مشکلات جدی شهرستان های استان تهران است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : کسب رتبه های برترکشوری در زمینه شوراهای آموزش و پرورش در این استان نشان از تلاش و دغدغه مسئولان در حوزه آموزش و پرورش است .

کد مطلب: ۸۸۶۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: کمبود نیروی انسانی متخصص از جمله مشکلات جدی شهرستان های استان تهران است

محمد صیدلو در همایش بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش با اشاره به تراکم سی و دو نفری دانش‌آموز در هر کلاس در این استان نسبت به تراکم بیست و چهار نفری در کشور، گفت: شهرستان‌های استان تهران اگرچه در کنار پایتخت و شهر تهران قرار گرفته، اما از محدودیت‌هایی در حوزه آموزش و پرورش برخوردار است.

او در ادامه گفت: در شهرستان‌های استان تهران به ازای هر نوزده نفر دانش‌آموز یک نفر همکار فرهنگی وجود دارد و این در حالی است که این عدد در کشور به چهارده نفر دانش‌آموز می‌رسد و کمبود نیروی انسانی متخصص از جمله نیازهای جدی شهرستان‌های استان تهران است.

این مقام مسئول رشد دانش‌آموزی در این استان را سه درصد در سال دانست و افزود : نیاز به ساخت یک هزار کلاس درس در سال جهت تامین فضای آموزشی در این استان ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به تنهایی توان حل مشکلات خود را ندارد، اظهار کرد: آموزش و پرورش متعلق به کل جامعه است و طبق قانون شوراها همه نهادها، ارگان‌ها و مسئولان باید در توسعه و دست‌یابی به اهداف عالی آن تلاش کنند.

محمد صیدلو گفت : کسب رتبه های برترکشوری در زمینه شوراهای آموزش و پرورش در این استان نشان از تلاش و دغدغه مسئولین در حوزه آموزش و پرورش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار