برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری ملارد

ملارد (پانا) - جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری ملارد به ریاست فرماندار و با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و معاون مدیر کل دفتر فنی استانداری در محل سالن اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری ملارد

توکلی کجانی فرماندار ملارد در این جلسه بافت های ناکار آمد شهری و ضرورت باز آفرینی آنها را یکی از اولویت‌های شهر سازی نوین دانست که هدف اصلی آن ایجاد پایداری و کیفیت بخشیدن به بافت‌هایی است که شهروندان احساس امنیت کرده و بتوانند به راحتی در آن زندگی کنند.

او در ادامه افزود : در بیشتر شهرهای کشور طرح‌هایی در قالب باز آفرینی شهری انجام می شود و این امر مهم در شهرستان ملارد نیز با محوریت مدیریت شهری در حال پیگیری و فعالیت است.

فرماندار ملاردبا اشاره به وجود بیش از ۲۴۰ هکتاربافت ناکار آمد در محدوده شهری ملارد اظهارکرد : متاسفانه ساختار شهری ملارد در سالهای گذشته بدون در نظر گرفتن اصول شهرسازی و زیر ساخت‌های مناسب و مورد نیاز شکل گرفته و ضرورت بازآفرینی در آن را دو چندان می کند.

توکلی کجانی تصریح کرد : بر همین اساس جلسات متعددی برای احیای بافت‌های فرسوده شهرستان ملارد برگزار گردید و تصمیمات خوبی با حضور مشاوران و طراحان صورت گرفته است.

فرماندار ملارد گفت : طراحی‌های اولیه برای چندین محله شهر ملارد که دارای اولویت می باشند تهیه شده و پس از جذب اعتبارات لازم ، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار