سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق:

حوزه روابط عمومی حوزه ی اخبار مثبت، امید بخش و نشاط آفرین است

زنجان (پانا) -نعمت اله محمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی و مناطق 14 گانه استان، حوزه روابط عمومی را حوزه ی اخبار مثبت، امید بخش و نشاط آفرین توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حوزه روابط عمومی حوزه ی اخبار مثبت، امید بخش و نشاط آفرین است

گردهمایی کارشناسان روابط عمومی ادارات نواحی و مناطق 14 گانه استان روز چهارشنبه 26 دی ماه سال جاری در سالن آموزشی اداره کل برگزار شد.

نعمت اله محمدی در ابتدای این جلسه گفت: «شما کارشناسان روابط عمومی به عنوان چشمان بینا، زبان گویا و مغز متفکر ادارات هستید».

وی ضمن اشاره به ارزش شغل معلمی افزود: «همه ما در ابتدا معلم هستیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را بر عهده داریم.»

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: «معلمی بالاترین و باارزش ترین شغل هاست و باید همه به معلم بودنمان افتخار کنیم.»

محمدی تصریح کرد: «معلم سلاله و برگزیده یک مکتب بزرگ به نام تعلیم و تربیت است و معلمان بعد از شهدا باارزش ترین انسان هاست».

این مقام مسئول ضمن اشاره به الگو بودن معلم برای دانش آموزان ابراز داشت: «تمامی اعمال و کردار ما روی دانش آموزان تاثیر دارد».

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار داشت: «معلم تکریم گر وعزت آفرین می باشد و باید مورد تکریم وعزت قرار گیرد».

این مقام مسئول یادآور شد: «در سند تحول بنیادین نیز آمده است که معلم موثرترین عنصر در تحقق اهداف تعلیم و تربیت است و رکن اصلی این موضوع می باشد».

محمدی ادامه داد: «معلم در نظام تعلیم و تربیت کشور باید نقش اول را ایفا کند و باید در همین راستا از همه جهت تامین گردد».

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «ارزش فعالیت های یک دستگاه در انعکاس آن ها به مخاطبین است و در این خصوص روابط عمومی ها نقش اصلی را بر عهده دارند».

سرپرست دستگاه تعلیم و تربیت استان زنجان متذکر شد: «حوزه روابط عمومی حوزه ی اخبار مثبت، امید بخش و نشاط آفرین است».

وی ضمن حساسیت کار روابط عمومی گفت: «روابط عمومی ها باید تبعات اخبار درج شده در پورتال ها را در نظر بگیرند و مسئولانه این کار را بکنند».

محمدی ضمن تاکید بر دوری از کلی گویی ابراز داشت: «عظمت کار روابط عمومی ها بسیار بالاست و باید در راستای اهداف جاری قدم بردارند».

این مقام مسئول ضمن اشاره به تاثیر گذاری روابط عمومی ها اضافه نمود: «واقعیت ها را کتمان نکنید و در اخبار آبرو و عزت دستگاه را در نظر بگیرید».

وی در پایان ضمن اشاره به نزدیکی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: «با مصاحبه با افراد انقلابی و تاثیر گذار،خبرهای امید آفرین و نشاط آور بزنید چرا که این نوع خبر ها موجب نشاط و پویایی جامعه می شود».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار