مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خبر داد

پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان

قم (پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه فاز نخست موزه دفاع مقدس استان قم به 90 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، گفت: امیدواریم از ایام عید نوروز بتوانیم در این موزه از بازدیدکنندگان استقبال کنیم.

کد مطلب: ۸۸۶۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس استان

احمد حسینی ظهر امروز در دیدار مسئولان باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی انجام شد، با اشاره به اینکه فاز نخست موزه دفاع مقدس استان قم به ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، اظهار کرد: امیدواریم از ایام عید نوروز بتوانیم در این موزه از بازدیدکنندگان استقبال کنیم.

وی با بیان اینکه این موزه در کنار بوستان هزار و ۳۰۰ هکتاری زائر قرار گرفته است، اضافه کرد: تاکنون شهرداری ۱۲ میلیارد تومان برای باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هزینه کرده و برای فاز دوم این باغ نیز پروژه ۱۲ میلیارد تومانی به مناقصه گذاشته شده است.

مدیرکل دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: کمیته‌های مختلف رسانه، روحانیون و طلاب و زنان تشکیل شده است تا برنامه‌های مشخص برای بهره‌برداری مطلوب از حضور مردم در این باغ موزه دنبال شود.

وی از مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای ایجاد باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان قم یاد کرد و ادامه داد: مساحت این مجموعه نزدیک به ۳۰ هزار هکتار است که در آن بخش‌های مختلف تعیین شده است.

حسینی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب کاروا‌ن‌های راهیان نور در قم حضور یافتند، عنوان کرد: بر اساس دستور رهبر انقلاب اسلامی شرکت‌کنندگان کاروان‌های راهیان نور باید از موزه‌های دفاع مقدس استان‌ها نیز بازدید و از محتوای آن‌ها بهره‌مند شوند.

گفتنی است، در پایان این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی از سوی آیت‌الله سعیدی به عنوان نماینده آستان مقدس بانوی کرامت در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان قم معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار