معاون پشتیبانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد: سلامت اخلاقی و روحی دانش آموزان باید در سرویس‌ های مدارس مدنظر قرار گیرد

پانا (یاسوج) - معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد، در نشست کارگروه ماده 18 بر سلامت اخلاقی و روحی دانش آموزان در سرویس های مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون پشتیبانی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد: سلامت اخلاقی و روحی دانش آموزان باید در سرویس‌ های مدارس  مدنظر قرار گیرد

اردشیر یاری درسومین نشست کارگروه ماده 18 حمل و نقل دانش آموزی، گفت: تأیید صلاحیت اخلاقی و رفتاری همه دست اندرکاران سرویس مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست اعضا در مورد مشکلات سرویس های مدارس در سال گذشته، نحوه ی نظارت و ارزیابی کار این سرویس ها، واگذاری امور فرهنگی سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی و ارایه ی پیشنهادات در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد، گقت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که میان سازمان دانش‌آموزی با دفتر مرکزی انجمن اولیا و مربیان به امضا رسید، انجام فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سرویس مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شده است.

سید نظام مرادی، بیان کرد: بر این اساس، سازمان دانش‌آموزی، بهره‌گیری تربیتی از زمان رفت و برگشت در طول مسیر برای دانش‌آموزان، ارتقای دانش و فرهنگ ترافیک والدین و دانش‌آموزان را در دستور کار قرار خواهد داد.

مرادی با اشاره برنامه های فرهنگی سازمان دانش آموزی در ارتباط با سرویس مدارس،گفت: نشست آموزشی برای رانندگان با مشارکت آموزش و پرورش و با حضور روسای پلیس های راه و راهور تهیه و تولید محتوای متناسب و نرم‌افزارهای آموزشی متناسب با سن و جنس دانش‌آموزان از جمله برنامه های فرهنگی سازمان دانش آموزی است.

رئیس اداره انجمن اولیاء ومربیان آموزش وپرورش استان نیز گفت: تعداد سرویس های سامان دهی شده در سال تحصیلی بیش از 400دستگاه است.

بشیری گفت: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزان وجابه جایی هایی که در مدارس صورت می گیرد پیش بینی تعداد سرویس برای سال تحصیلی آینده را حدود 450دستگاه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار