مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: نظارت و ارزیابی باعث تحرک و پویایی در سیستم می شود

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای معاونین اداره کل، نظارت بر فعالیت واحد های اداری و آموزشی و ارزیابی اقدامات مجموعه را باعث تحرک دست اندرکاران و پویایی سیستم دانست .

کد مطلب: ۸۸۶۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: نظارت و ارزیابی باعث تحرک و پویایی در سیستم می شود

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای معاونین اداره کل با بیان این مطلب، گفت: در همین راستا و با رویکرد بررسی وضعیت ایمنی واحد های آموزشی با اولویت مدارس لازم التوجه و مدارس غیر دولتی با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و نوسازی از مدارس بازدید می شود .

وی از کسب رتبه اول آموزش و پرورش کردستان در شاخص های عمومی جشنواره شهید رجایی در سال ۹۶ خبر داد و با بیان اینکه حضور موثر دستگاه در این عرصه نماد موفقیت است، خواستار تلاش مجموعه برای ارتقای جایگاه استان در سطح کشوری شد .

قربانی با اشاره به تهیه و تدوین زیر نظام های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تعریف ۷۲ برنامه در این خصوص، بر فعالیت کارگروه استانی سند تحول، تمهید مقدمات و عملیاتی کردن برنامه های ابلاغی تاکید کرد و گفت: باید برنامه ها پیگیری و اقدامات انجام شده گزارش شود .

مدیر کل آموزش و پرورش استان پاسخ گویی به موقع مکاتبات به خصوص نامه دستگاه های نظارتی، افراد، سازمان ها و ادارات همکار را در اجرای اقدامات و پیشبرد امور لازم دانست و بر تسریع در پاسخ گویی تاکید کرد.

وی با اشاره به طرح ها و برنامه های ابلاغی کشوری و استانی حوزه امور زنان، خواستار اجرای این برنامه ها صرفا توسط کارشناسی امور زنان اداره کل، با دقت و بهره گیری از توان مربیان متعهد و متخصص و همکاری کلیه بخش های مرتبط شد .

قربانی از اقدامات، فعالیت ها و دستاوردهای حوزه های مختلف به ویژه معاونت آموزش متوسطه تشکر کرد و اظهار داشت: کسب موفقیت ها، حاصل کمک و همراهی همه حوزه ها است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار