نخستین جشنواره استانی قصه گویی چله انقلاب آغاز شد

تفت (پانا) - فرماندار تفت در آیین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر عوامل برگزاری این جشنواره اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در شهرستان باعث ایجاد انگیزه و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر قصه‌گویی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۶۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جشنواره استانی قصه گویی چله انقلاب  آغاز شد

با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان تفت نخستین جشنواره استانی قصه‌گویی چله انقلاب در موسسه خیریه فاطمه الزهرا شهر تفت آغاز شد.
فرماندار شهرستان تفت هدف از برگزاری این جشنواره را احیای سنت قصه‌گویی و ترویج این هنر برشمرد و خاطرنشان کرد: از قصه‌گویی می‌توان به‌عنوان یک ابزار تربیتی استفاده کرد و در این جشنواره از این هنر به‌منظور بیان داستان‌هایی از زمان انقلاب و به‌منظور آشنایی نسل جدید با خاطرات آن دوران برگزار خواهد شد.
محامدی در ادامه افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های قصه و هنر قصه‌گویی، پرورش تخیل است لذا پرورش این حس می‌تواند زمینه بروز و ظهور بسیاری از رویدادهای عینی همچون اکتشافات و اختراعات را فراهم آورد.
لازم به ذکر است نخستین جشنواره قصه‌گویی چله انقلاب از ۲۵ تا ۲۷ دی‌ماه در موسسه نیکوکاری حضرت فاطمه الزهرا (س) تفت با حضور 47 شرکت‌کننده نوجوانان، بزرگ‌سال و پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار