نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_استاندار بوشهر گفت: آموزش و پرورش استان اجازه ندارد در مدارسی که تخریبی محسوب می شود کلاس درس دایر کند و اداره کل نوسازی مدارس در این زمینه مسئولیت دارد.

کد مطلب: ۸۸۶۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد

عبدالکریم گراوند در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه رسالت جمهوری اسلامی تربیت انسان صالح است به اهمیت توجه به آُسیب های اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری شخصا برای موضوع آسیب های اجتماعی وقت می گذارند و این امر نشان از اهمیت موضوع است.

گراوند افزود : : شهرداری‌ها باید آموزش و پرورش را جزئی از وجود خود بدانند و در راستای تربیت و آموزش فرزندان این آب و خاک همکاری لازم را داشته باشند .

استاندار بوشهر با بیان اینکه اگر به آموزش و پرورش نگاه بخشی نداشته باشیم به رسالتمان عمل کردیم، تصریح کرد: موفقیت های آموزش و پرورش شهرستان دشتستان نشان از جدیت و دلسوزی مسئولان مربوطه است، لذا باید از شوراهای آموزش و پرورش هم تشکر کنیم.

گراوند با بیان اینکه موفقیت آموزش و پرورش یعنی موفقیت نظام در عرصه تعلیم و تربیت، افزود: پرداختی شهرداری ها به آموزش و پرورش در استان بوشهر 170 درصد رشد داشته و همین روند باید ادامه داشته باشد.

استاندار بوشهر اظهار داشت: باید کارگروهی برای بررسی این وضعیت پرداختی‌ها تشکیل شود و باید مسائل را در داخل سیستم حل کنیم و این موضوع را با گفت‌وگو مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی استان بوشهر مسائل را باید در بین خود حل کنند تا حل و فصل این مسائل به دیگر قوا کشیده نشود. مسائل و گره‌هایی که وجود دارد را باید حل کنیم تا شاهد دستیابی به موفقیت باشیم.

گراوند با بیان اینکه در حوزه تعلیم و تربیت باید حمایت‌های بیشتری صورت گیرد، افزود: باید قبل از اینکه اتفاق ناگواری رخ دهد، آن موقع در پی رفع مشکل باشیم.

وی با اشاره به اینکه نوسازی مدارس باید بر همه مدارس نظارت کنند و مدارس تخریبی شناسایی شوند اظهار داشت: پذیرفتنی نیست که دانش‌آموزی در کلاسی که چکه می‌کند و یا امکان فروریختن دارند، تحصیل کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: در برخی مناطق استان با ابری شدن آسمان مدارس تعطیل می‌شود و نباید اجازه داد که دانش‌آموز در چنین کلاس‌هایی که جان آنها را تهدید می‌کند تحصیل کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش استان بوشهر حق ندارد اجازه دهد دانش‌آموزی در مدرسه تخریبی تحصیل کند و بعد از اینکه حادثه‌ای رخ داد بخواهیم دنبال رفع مشکل باشیم. مدارسی که قابلیت لازم برای حضور دانش‌آموزان را ندارد باید شناسایی شود و برای نوسازی مدارس اقدام شود.

گراوند خواستار همکاری همه دستگاه‌های استان برای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان شد و تصریح کرد: باید مشارکت همگانی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استان بوشهر را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار