دوره تخصصی اسکان اضطراری ویژه بانوان برگزار شد

پیشوا (پانا) - دوره تخصصی اسکان و سرپناه اضطراری ویژه بانوان امدادگر ونجاتگر همه شهرستان‌های استان تهران با میزبانی شهرستان پیشوا برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دوره تخصصی اسکان اضطراری ویژه بانوان برگزار شد

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران به همراه صفرعلی حسین آبادی مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت در جمع بانوان امدادگر و نجاتگر کلیه شهرستان های استان تهران در دوره تخصصی سرپناه و اسکان اضطراری که با میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان پیشوا برگزار شد حضور یافت و افزود: پس از گذشت چند سال وقفه در برگزاری دوره تخصصی اسکان امسال با رویکردی متفاوت‌تر این دوره را با هماهنگی کلیه شعب جمعیت هلال احمر شهرستان های استان تهران برگزار کردیم.

او با اشاره به اینکه بعد ازاین دوره برای امدادگران و نجاتگران آقا دوره تخصصی سرپناه و اسکان اضطراری برگزار می‌کنیم، افزود: در این سه روز و دو شبی که در کنار هم هستید تحمل یکدیگر و انعطاف پذیر بودن و داشتن خلق لین بیش از همه چیز کمک کننده و یاری‌گر شما خواهد بود و حفظ روحیه امدادی مهمترین وظایف شما می‌باشد.

تاجیک‌نوری در پایان افزود: هدف از اینگونه آموزش‌های فنی و تخصصی ارتقاء توان امدادگران و افزایش کارآیی آنان در حوادث، پاسخگویی به موقع و مناسب و ارائه کمک‌ های لازم به مصدومان حوادث است.

دقت در فراگیری مطاب آموزش داده شده توسط مربیان، برپایی اصولی چادرهای تیپ دو و سه اسکان اضطراری، رسم دقیق اردوگاه با مقیاس گفته شده توسط مربیان، داشتن نظم و انضباط از جمله وظایف در این دوره می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار