در استان ایلام انجام گرفت

برگزاری جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان

ایلام(پانا)- استاندار ایلام گفت: سند دبیرستان شهید احمد کرمی در اختیار آموزش و پرورش خواهد ماند.

کد مطلب: ۸۸۶۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان

نشست مشترک شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سواد آموزی استان به ریاست استاندار و اعضا در محل سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری برگزار گردید.

در این نشست، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت: اگرچه پس از انقلاب اسلامی اقدام هایی برای ریشه کنی بیسوادی انجام ولی این روند باید تا پوشش 100 درصدی ادامه یابد.

وی افزود: جهت تثبیت و تحکیم تلاش های معاونت سوادآموزی استان برای باسواد کردن افرادی که از نعمت سواد بی بهره مانده اند، باید فرهنگ کتابخوانی، مطالعه و استفاده از اینترنت را در بین جامعه هدف ترویج داد.

استاندار ایلام اظهار داشت: سند دبیرستان شهید احمد کرمی که قرار است توسط شهرداری به بوستان دانش آموز بدل شود همچنان در اختیار آموزش و پرورش خواهد ماند و آموزش و پرورش در آینده هر زمان که نیازمند احداث فضای آموزشی در آن باشد می تواند از آن استفاده کند.

وی تصریح نمود: عوارض بند 3 ماده 13 قانون شوراها همانند سال های گذشته برای سال 98 پنج درصد تعیین می شود و شهرداری مکلف است علاوه بر سهم خود معادل 5 درصد آن را از متقاضیان صدور پروانه ساختمانی، تفکیک زمین، پذیره نویسی و نوسازی اخذ و به حساب خزانه به نام آموزش و پرورش واریز نماید.

در ادامه اسفندیار رستمزاد مدیر کل آموزش و پرورش استان پس از ارائه گزارش مصوبات جلسه پیش و تبریک هفته ی شوراهای آموزش و پرورش گفت: شوراهای آموزش و پرورش تجلی مشارکت همگانی در امر تعلیم و تربیت است.

وی ادامه داد: در ارزیابی به عمل آمده از شوراهای شهرستان ها و مناطق با توجه به شاخص های تعیین شده شهرستان ها چرداول، دهلران و بدره موفق به کسب جایگاه اول تا سوم در بین شوراهای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار