در جلسه ای که با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در هنرستان رضوان برگزار شد:

کانون کارآفرینان زنجان به عنوان تسهیل گر طرح های کسب و کار انتخاب شد

زنجان (پانا) - در جلسه ای که با حضور محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در هنرستان رضوان برگزار شد، کانون کارآفرینان زنجان به عنوان تسهیل گر طرح های کسب و کار انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۸۶۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کانون کارآفرینان زنجان به عنوان تسهیل گر طرح های کسب و کار انتخاب شد

در نشستی که با حضور مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و اداره آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان و همچنین کلیه عوامل اجرایی و آموزشی هنرستان رضوان برگزار گردید، فعالیت های هنرستان کارآفرین رضوان معرفی گردید.

محمود شهبازی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان،در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه مدیر هنرستان و کلیه همکاران این مجموعه در خصوص اجرایی نمودن طرح هنرستان کارآفرین و با اشاره به اینکه کارآفرینی یه عنوان یکی از الزامات آموزشی در چندین بخش در سند تحول مورد تأکید قرار گرفته است، بیان نمود: «طبق اسناد بالادستی باید 50 هنرستان کارآفرین در کل کشور فعالیت خود را آغاز کنند که تعداد 26 هنرستان از سراسر کشور تاکنون شاخص های این طرح را احراز نموده اند.»

در ادامه حمید اخوان رییس اداره فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش استان نیز شرط اجرای موفقیت آمیز تمامی برنامه ها را همکاری و همدلی همه عوامل اجرایی و آموزشی عنوان نمود.

وی ضمن تبیین شاخص ها و اهداف هنرستان کارآفرین، یکی از انتظارات این اداره کل را از برگزاری دوره های کسب و کار با مشارکت پارک علم و فناوری و کانون کارآفرینان، تشکیل و ثبت شرکت تعاونی برای هنرجویان کارآفرین هنرستان رضوان عنوان کرد.
اخوان در ادامه، برنامه های کیفیت بخشی 5 گانه را که در سال جاری تحصیلی برای هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های شاخه فنی و حرفه ای برگزار خواهد شد، برای شرکت کنندگان در جلسه تشریح کرد.
همچنین در ادامه یکی از اعضاء کانون کارآفرینان زنجان به بیان بخشی از فعالیت های کانون پرداخت و یکی از اهداف این کانون را تحت عنوان تسهیل گر طرح ها و ایده های کارآفرینی معرفی کرد.

گفتنی است، مقرر گردیده است که پارک علم و فناوری استان در سطح 6 هنرستان فنی و حرفه ای نواحی یک و دو زنجان کارگاه های کسب و کار نوین و کارآفرینی را برگزار نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار