فرماندار شهرستان ملارد: مسائل اقتصادی را نباید امنیتی کرد

ملارد ( پانا) - فرماندار ملارد ، واگذاری ادامه تکمیل بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی شهرستان ملارد از وزارت راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی ایران رااقدام موثری در راستای روند ساخت سرعت آن دانست.

کد مطلب: ۸۸۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار شهرستان ملارد: مسائل اقتصادی را نباید امنیتی کرد

توکلی کجانی فرماندار ملارد در جلسه شورای اداری ملارد نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه بهداشت و درمان از منظر اجتماعی را یادآور شد و گفت: نگاه در این امر باید بعنوان یک کار ریشه‌ای برای پیشگیری مدنظر قرار گرفته و استمرار پیدا کند.

او در ادامه با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته، واگذاری ادامه تکمیل بیمارستان ۱۶۲ تختخوابی شهرستان ملارد از وزارت راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی ایران رااقدام موثری در راستای روند ساخت سرعت آن دانست.

فرماندار ملارد در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم را بازی در زمین دشمنان انقلاب برشمرد که با اهداف اصلی انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که همانا ایجاد و رونق اتحاد و همدلی در بین مردم و مسئولان می باشد سازگاری ندارد .

توکلی کجانی گفت: مسائل اقتصاد را نباید امنیتی کرد و علیرغم دسیسه های دشمن امروزه ثبات نسبی به بازار برگشته و دولت با کنترل تورم و ثبات در شاخص های اقتصادی برای رفاه و معیشت مردم تلاش می‌کند .

اولویت بخشیدن به سرمایه گذاری، اشتغال و ایجاد زیرساخت‌ها در بودجه سال آینده شهرها و روستاها، آمادگی دستگاهها برای ارائه خدمات بهتر و نظارت بیشتر در ماه‌های پایانی سال و پیگیری و اجرای مصوبات پیرامون جشن چهل سالگی انقلاب از دیگر نکاتی بود که رئیس شورای اداری شهرستان ملارد بر آنها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار