در گفت‌وگو با پانا

بهتاش فریبا: بازی با عراق آن‌قدرها هم سخت نیست که می‌گویند

با فوتبال منطقی می‌توان این تیم را شکست داد

(پانا)- مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است جوان شدن تیم ملی عراق باعث خواهد شد تا بازی مقابل این تیم برای شاگردان کی‌روش آسان شود.

کد مطلب: ۸۸۶۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بهتاش فریبا: بازی با عراق آن‌قدرها هم سخت نیست که می‌گویند

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره عملکرد ایران در مرحله گروهی جام ملت‌ها آسیا 2019 گفت: به نظرم در مرحله مقدماتی مهم‌ترین موضوع برای تیم ملی ایران کسب پیروزی و صعود به مرحله بعد بود که این اتفاق برای تیم ما رقم خورد.

وی ادامه داد: بازی اول ایران با یمن، قابل پیش‌بینی بود، بازیکنان هم تمام توان خود را به کار گرفتند و علی‌رغم اینکه از قبل پیش‌بینی می‌شد مقابل این تیم کار راحتی داریم اما آن را دست کم نگرفتند و توانست با نتیجه قابل توجهی پیروز شوند. دومین بازی مقابل ویتنام به مراتب سخت‌تر از تقابل با یمن بود. نباید فراموش کنیم تیم ما با تیمی بازی کرد که چهار سال پیش موفق شده بودند تیم امید ما را در بازی‌های آسیایی 2014 شکست دهد و اتفاقا دو بازیکن تیم امید آنها در ترکیب تیم ملی‌شان در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند.

هافبک اسبق تیم ملی ایران در ادامه گفت: ویتنام از نظر سطح فنی فوتبال جزء تیم‌های سطح دو آسیا محسوب می‌شود، البته از نظر عملکرد با توپ نمایش قابل قبولی ارائه دادند اما از نظر فنی و بدنی ضعیف بودند و تیم ملی ایران هم از این موضوع استفاده کرد و بر آنها پیروز شد.

بهتاش فریبا در ادامه صحبت‌هایش عملکرد شاگردان کی روش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در دو بازی که تیم ملی ایران در جام ملت‌ها انجام داده، هفت گل به ثمر رسانده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است؛ این نتیجه برای شاگردان کی‌روش قابل قبول است و امیدوارم در ادامه مسابقات همین روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد دیدار امروز تیم ملی ایران مقابل عراق گفت: یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های ایران در مرحله گروهی امروز مقابل عراق برگزار خواهد شد؛ تیمی که از همان ابتدا گفته می‌شد از بعد فنی ممکن است تیم ایران را به دردسر بیندازد. به نظرم ملی پوشان باید منطقی و به دور از احساس بازی کنند. البته بازی مقابل عراق آنقدرها هم سخت نیست به این خاطر که ترکیب این تیم جوان شده و کار مقابل آنها راحت است. اما نباید از این موضوع هم غافل شویم که این تیم علی‌رغم جوان بودن، جنگندگی و دوندگی بالایی دارد و از نظر فنی همیشه ما با این تیم درگیر بودیم.

مهاجم سابق باشگاه استقلال ادامه داد: به هر حال از دو تیم عراق و ایران یکی به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود می‌کند و ما امیدواریم این اتفاق برای تیم ملی کشورمان باشد و بتوانیم انتقام دوره قبل جام ملت‌ها را از این تیم بگیریم. یقین دارم اگر بازی منطقی و به دور از احساس باشد این اتفاق هم خواهد افتاد.

فریبا در پایان به بازیکنان عراق اشاره کرد و گفت: طارق همام و بشار رسن دو بازیکن استقلال و پرسپولیس در ترکیب تیم عراق هستند و همانطور که دیدید در بازی مقابل یمن این دو بازیکن در خط هافبک بیشترین تاثیرگذاری را داشتند. با توجه به اینکه این دو بازیکن در لیگ ایران هم حضور دارند بنابراین نسبت به بازیکنان ایران شناخت دارند و باید ملی پوشان به این دو بازیکن خیلی توجه کنند تا غافلگیر نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار