سردار غیب‌پرور: امروز مردم نجیب ما نیاز به امید آفرینی دارند

اسلامشهر(پانا) - رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت : مادر داخل مشکل داریم و حق نداریم مشکلات را کتمان کنیم، اما هیچ کدام از آن ها حرکت انقلاب اسلامی را متوقف نخواهد کرد و انقلاب اسلامی به یک الگو و اسوه تبدیل شده است.

کد مطلب: ۸۸۶۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سردار غیب‌پرور:  امروز مردم نجیب ما نیاز به امید آفرینی دارند

سردار غلامحسین غیب‌پرور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای پنج ، اظهار کرد : جوان‌هایی که در این عملیات و درشب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شلمچه که همانا قطعه ای از بهشت است به شهادت رسیدند ، از کیان اسلام و میهن دفاع و از هیبت دشمن نترسیدند ، زیرا آنان جوانانی تکلیف گرا با عمق ژرف در بصیرت انقلابی بودند .

او در ادامه افزود : در دوران هشت سال دفاع مقدس تحریم ها شدید و محاصره ها غلیظ بود ، اما به یمن حرکت کردن همه پشت سر رهبری ، همه ملت در پایان دفاع مقدس گردن فراز بیرون آمدیم و یقینا تا قیام قیامت چه دوست و چه دشمن از دفاع جانانه جوانان این سرزمین به نیکی یاد خواهند کرد.

غیب‌پرور گفت : اکنون ما دیگر به خاطر قرار دادهای ترکمن‌چای و گلستان ، جنگ های سیزده ساله ایران و روس سرافکنده نیستیم و تحقیر نخواهیم شد و خدا را شکر این افتخار ابدی ، در انقلاب اسلامی رقم خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر افزود : امسال بیست هزار اثر به این جشنواره رسیده و نهصد اثر جلوه بیشتری پیدا کرده و این حرکت‌ها در خط مقدم انقلاب اسلامی باعث تحکیم انقلاب و نظام اسلامی است.

او با بیان اینکه جبهه امروز سخت تر از آن روزها و شب های جنگ تحمیلی است ، یادآور شد : اگر در کربلای چهار و پنج بچه ها بیست و چهار ساعت نخوابیدند ، مجاهد امروز در عرصه رسانه ای اصلا نباید بخوابد.

غیب پرور ادامه داد : رئیس‌جمهور جدید آمریکا دشمنی آمریکا با مردم را عریان‌تر کرده و ما بر اساس آموزه های دینی و فلسفه انقلاب اسلامی در پیروزی خودمان اساسا شک نداریم ، آینده متعلق به ما است و پیروز این عرصه مهم انقلاب اسلامی خواهد بودکه به نمایندگی از مستضعفان جهان چهل سال است نبرد می‌کند و در این چند سال اخیر این مبارزه عیان‌تر شده است.

او اضافه کرد : این بدان معنا نیست که در داخل مشکل نداریم و حق نداریم مشکلات را کتمان کنیم ، اما هیچ کدام از آن ها حرکت انقلاب اسلامی را متوقف نخواهد کرد و انقلاب اسلامی به یک الگو و اسوه تبدیل شده و خاطر نشان نمود ، همه ما باید از این تحفه الهی محافظت کنیم و بدانیم بین عبارت درست و عبارت درشت سه نقطه فرق است و اصحاب رسانه نظام استکبار را درست بنویسند و تبیین کنند ، نظام استکبار را درشت نکنند.

غیب گفت : دومینوی فروپاشی ایالت متحده آغاز شده ، خودزنی نکنیم ، در خانه اروپایی ها و آمریکایی ها چیزی نخواهند داد ، بعضی ها این در را زیاد می کوبند ، چیزی در آن جا نیست ، راه استمرار حیات این انقلاب یک کلام است و آن باور خودمان است.

او تصریح کرد : بعضی جاها مشکل داریم ، در مشکلات مثل خانواده عمل کنیم ، خودزنی نکنیم ، دشمن قلدر است ، دشمن جدی است و به کمترین چیزی که راضی است برچیده شدن سفره انقلاب است و هرچه می گوید دروغ است ، آن ها دنبال اسلام امریکایی هستند ، می خواهند لائیک عمل کنیم و می‌خواهند صدای ائمه(ع) اینجا شنیده نشود و اگر از یک درخت تنومند چهار تا برگ زرد شود کدام عقل سلیم است که اصل ریشه را زیر سئوال ببرد ، ریشه قرص و محکم است.

غیب پرور اظهار کرد : گرچه رسالت اصحاب رسانه بیان حقایق است ، اما یک زمانی تدبیر را در این میان لحاظ نمی کنیم و امروز مردم نجیب ما نیاز به امید آفرینی دارند و اگر دائما به همدیگر معایب‌مان را بگوییم چه چیزی در آخر می ماند و این کار بی انصافی است ، در حالی که ما ثروتی در اختیار داریم که هر که داشته باشد در نقطه اوج می ایستد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار