کارواش‌های غیر مجاز ارومیه توسط اکیب‌های نظارت غیر فعال می شود

ارومیه(پانا) - رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: امور حقوقی سازمان مدیریت پسماند در راستای اعمال مادتین 16-19-20 قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن فعالیت می کند.

کد مطلب: ۸۸۶۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کارواش‌های غیر مجاز ارومیه توسط اکیب‌های نظارت غیر فعال می شود

احد یوسفی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه بیان کرد: امور حقوقی سازمان مدیریت پسماند در راستای پیشبرد اهداف سازمان با کنترل در سطح حومه شهر و اخذ تصاویر موضوع تخلف و یا در راستای گزارش نواحی 5 گانه را روزانه در حال کشت زنی هستند و در صدد جلوگیری از عدم ایجاد تخلف توسط رانندگان محترم (کامیون و وانت) در زمینه تخلیه نخاله یا زباله ، جلوگیری از کارواش های غیر مجاز است.

وی بیان کرد: از طرفی در خصوص شکایت شهروندان در راستای موارد مذکور اعم از تلفنی یا کتبی با مراجعه به محل و بررسی صحت و سقم موضوع اقدامات مقتضی را برابر مقررات معمول می نماید ضمن ارسال اخطاریه اول و دوم به محل موضوع شکایت (کارواش غیر مجاز به صاحب ملک و غیره ) تنظیم گزارش مربوطه و ارسال به مراجع قضایی یا انتظامی، استعلام آدرس و مشخصات راننده خاطی از طریق اداره راهنمایی و رانندگی جهت پیشبرد سریع پرونده مطروحه و سایر مراحل دادرسی و تادیب خاطی انجام می‌دهد .

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزود: سایر اقدامات مقتضی دیگر در راستای پیگیری و دفاع در خصوص پرونده های مریوطه به سازمان مبذول می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار