همزمان با میلاد حضرت زینب (س) برگزار شد :

جشن تکلیف دانش آموزان دختر ناحیه یک در امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس

هرمزگان(پانا) - جشن تکلیف بیش از 200 دانش آموز دختر مدارس شاهد ناحیه یک و دو آموزش و پرورش ، باحضور مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، مدیران نواحی یک و دو و معاونین و کارشناسان این نواحی در حسینیه امامزاده سید مظفر (ع) با شکوه خاصی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۸۵۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف دانش آموزان دختر ناحیه یک در امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس

هرمزگان(پانا) - در آغاز این جشن معنوی، اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ، میلاد حضرت زینب (س) و جشن تکلیف را به دانش آموزان تبریک گفت و افزود : این مراسم یادآور این مطلب است که شما دانش آموزان دختر باید زین پس واجبات دینی را بصورت مرتب انجام داده و تکلیف الهی را بر دوش خود احساس نمایید و از امروز وظایف مهمتری را بر عهده خواهید داشت .

این مسئول با تاکید بر جدی گرفتن مسائل دینی تصریح کرد: جشن تکلیف در حقیقت جشن بندگی یک نونهال و حرکت وی در مسیر عبادت خدا است و باید این نعمت را قدر دانسته تا به سعادت دنیا و آخرت دست یابند.

بهرامی بهترین راه ارتباط با خدا را نماز عنوان کرد و خطاب به دانش آموزان گفت : این جشن به نوعی ورود به یک مرحله جدید از زندگی و آغاز تکلیف دینی و شرعی شماست ، شایسته است نماز اول وقت را در اولویت قرار داده و هرگز از عمل به فرایض دینی غافل نشوید.

شایان ذکر است در پایان این مراسم دانش آموزان اولین نماز جماعت خود را پس از مکلف شدن در جشن به یاد ماندنی تکلیف با حضور مسئولین آموزش و پرورش، به جماعت اقامه نموده و خاطره شیرین آن در ذهن شان ماندگار گردید ؛ همچنین پس از پایان نماز جماعت هدایایی به رسم یادبود به دانش آموزان اهدا شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار