برگزا ی جشن خانوادگی میلاد حضرت زینب (س ) درعارف آباد کاشمر

کاشمر(پانا) - جشن میلاد حضرت زینب س درروستای عارف آباد با همکاری کانون لقمان کاشمربرگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۵۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزا ی جشن خانوادگی میلاد حضرت زینب (س ) درعارف آباد کاشمر

علیرضا جمعه زاده، مدیر کانون فرهنگی تربیتی لقمان گفت: بسیار خرسندیم که در شب میلاد سراسر نور حضرت زینب( س) و در راستای تحکیم بنیاد خانواده ؛ دانش آموزان کلیه مدارس عارف آباد در کنار پدران و مادران خود به جشن وپایکوبی پرداختند.

جمعه زاده گفت: این مراسم که با حضور ۸۰۰ نفری دانش آموزان و خانواده های شان در بزرگترین تکیه روستا ( تکیه حسینی) برگزار گردید؛ ابتدا با تلاوت قرآن و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران رسمیت پیدا نمود.

در این مراسم با شکوه نجفی، رئیس سازمان تبلیغات ضمن تبریک این شب بزرگ و بیان ویژگی های منحصر بفرد حضرت زینب( س) با تقدیر و تشکر از اجرای این گونه برنامه ها در مناطق کم برخوردار از تیم هنری که توسط کانون لقمان۱۵ خرداد انسجام داده شده بود تقدیر و تشکر نمود.

مدیر کانون لقمان ۱۵ خرداد افزود؛ امروزه بدلیل مشغله های زیاد زندگی بین اعضای خانواده ها فاصله افتاده است.

در این برنامه بخشدار مرکزی نیز از توجه ویژه به این گونه مراسمات ابراز خرسندی نمود و در اهمیت شادابی مردم مطالبی بیان داشتند.

علیرضا جمعه زاده از دیگر برنامه های برگزار شده بین پدر ان و‌پسران ؛ از جمله سیب زمینی خوری؛ ماست خوری؛ پرتاپ توپ در سبد توسط پدر ان و‌پسران دانش آموزان خبر داد.

اهدای جایزه به اسامی زینب ها( ع); زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بویژه شهیدرضایی و زاده اکبر با اجرای مسابقات فرهنگی با همین محوریت و چندین برنامه و مسابقه جذاب نیز از دیگر برنامه های این شب خاطره انگیز بود.

در انتهای مراسم بین ۸۰۰ شمازه ای که در اختیار حضار قرار گرفته بود به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

این قبیل برنامه ها به صورت افتخاری و کاملا رایگان برای این گونه دانش آموزان مناطق کم برخوردار و والدین شان پیش بینی می شود.

به دلیل اجرای رایگان و افتخاری این برنامه رئیس شورای اسلامی روستا قول دادند جهت گاز کشی نماز خانه دبستان حضرت رقیه( س) تا مبلغ یک میلیون تومان مساعدت نمایند." اینهم عیدی شب عید به دانش آموزان "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار