برگزاری آزمون خوشنویسی در نیشابور

نیشابور (پانا ) - 99نفر خوشنویس نیشابوری در آزمون خوشنویسی انجمن خوشنویسان ایران شرکت کردند.

کد مطلب: ۸۸۵۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آزمون خوشنویسی در نیشابور

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: آزمون انجمن خوشنویسان ایران در محل مجتمع امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با حضور سرپرست، مدیر اجرایی، مسئول آموزش و بازرس شعبه انجمن خوشنویسان ونماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برگزار شدو 99 نفر از خوشنویسان نیشابوری هنر خویش را در معرض آزمون قرار دادند .

حمیدرضا آتشی گفت: در این آزمون که در 6 سطح خوشنویسی برگزار شد 68 نفر در مقاطع مقدماتی ، متوسط، خوش ، عالی ، ممتاز و 31نفردرخط تحریری شرکت نمودند که اوراق امتحانی این هنرمندان جهت تصحیح به تهران ارسال گردیده است که مدارک قبولی ازسوی انجمن خوشنویسان ایران صادرخواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: هنر خوشنویس در نیشابور دارای قدمت فراوان است و علاقه مردم به خصوص جوانان هنرمند این دیار زبانزد خاص و عام می باشد به طوری که نیشابور پس از مشهد بیشترین مدرک خوشنویسی را در استانهای خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی داراست.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: آزمون خط تحریری نیز درسه مقطع مقدماتی ، تکمیلی و پیشرفته توسط انجمن خوشنویسان ایران برگزارشدو ما از خانواده ها دعوت می کنیم تا با تشویق فرزندان خویش آنها را به سمت و سوی این هنر مذهبی و ملی سوق دهند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار