در گفت‌وگو با پانا

امیر خوش‌خبر: کولاکوویچ بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی والیبال بود

صلاحیت دبیری فدراسیون والیبال را ندارم

تهران (پانا)- سرپرست سابق تیم ملی والیبال ایران شایعه حضورش به عنوان دبیر فدراسیون والیبال را رد کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
امیر خوش‌خبر: کولاکوویچ بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی والیبال بود

امیر خوش‌خبر در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضع تیم ملی والیبال ایران در آستانه لیگ ملت‌های والیبال 2019 گفت: متاسفانه والیبال ایران در وضع خوبی به سر نمی‌برد، سال گذشته در چنین مواقعی لیست تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌ها مشخص شده بود و بازیکنان برای اخذ ویزا اقدام کرده بودند اما امسال تا امروز که خبری نشده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نسبت به سال گذشته مقایسه کنیم این روند به تاخیر افتاده و این موضوع اصلاً قابل قبول نیست، روند اخذ ویزا پروسه طولانی مدتی است و باید از خیلی وقت پیش برای آن اقدام می‌کردند اما متاسفانه به دلیل وضعیت این روزهای والیبال و اینکه ما هنوز تیمی نداریم این کار صورت نگرفته است.

سرپرست سابق تیم ملی به حضور کولاکوویچ در ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کولاکوویچ بالاخره به ایران رسید و توافقاتی هم با فدراسیون والیبال داشت و قرار است دوباره کارش را با فدراسیون والیبال ادامه بدهد، به هر حال او چند سال است که با تیم ملی ایران است و آشنایی کاملی دارد و در وضع فعلی به نظرم گزینه خوبی است.

خوش‌خبر عنوان کرد: ما اگر قرار بود با کولاکوویچ قطع همکاری می‌کردیم باید سه ماه پیش این کار را انجام می‌دادیم اما با توجه به اینکه زمان را از دست دادیم و از طرفی در شرایط فعلی بهترین گزینه از نظر شناخت بازیکنان ایگور است و باید هر چه سریع‌تر کار را شروع کنیم.

وی ادامه داد: به نظرم از نظر فنی اگر به کار او ایرادی هم وارد است باید از او توضیح بخواهیم. متاسفانه ما هیچ صحبتی با او نمی‌کنیم و از او توضیحی نمی‌خواهیم و بعد هم توقع داریم. این روند درست نیست و باید در فدراسیون تغییر کند، در هر حال من در وضعیت فعلی بهترین گزینه برای تیم ملی را کولاکوویچ می‌دانم و امیدوارم زودتر برنامه‌های تیم ملی مشخص شود.

خوش‌خبر در پایان در خصوص دبیری‌اش در فدراسیون والیبال گفت: چنین چیزی اصلاً صحت ندارد و من نمی‌دانم چه افرادی این شایعات را می‌سازند. من اصلاً صلاحیت این کار را ندارم، ضمن اینکه در فدراسیون والیبال هم دیگر هیچ سمتی ندارم. امیدوارم هر چه زودتر وضعیت والیبال مشخص شود و خانواده این رشته به جمع‌بندی برسند و زمان مجمع و ثبت‌نام از کاندیداها زودتر انجام شود تا در آینده با مشکل روبه‌رو نشویم و وضعیت فدراسیون تعیین تکلیف شده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار