350 متر از حریم محور میاندوآب - میانه آزادسازی شد

ارومیه(پانا)- رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای میاندوآب گفت: 350 متر از حریم قانونی محور میاندوآب - میانه ( جاده سرچم ) این شهرستان که مورد تصرف قرار گرفته بود، آزادسازی شد.

کد مطلب: ۸۸۵۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
350 متر از حریم محور میاندوآب - میانه آزادسازی شد

علیرضا اشرف زاده افزود: این رفع تجاوز در حریم قانونی راه و در محدوده روستای باش بلاغ در بخش باروق بود.


وی ادامه داد: در این محور ٣٥٠ متر از حریم قانونی راه توسط شخصی که مالک زمینی در آن محل بود، پس از خرید اراضی در سال های گذشته توسط این اداره برای احداث جاده سرچم، اقدام به ساخت استخر و کاشت درخت در آن کرده بود‌.


اشرف زاده گفت: این اقدام مانع عبور خط لوله گاز از انتهای حریم حفاظتی راه می شد و پیمانکار طرح گازرسانی را با مشکلاتی مواجه ساخته بود.


وی بیان کرد: این کار همچنین باعث می شد در سال های آینده در صورت اجرای طرح توسعه محور میاندوآب - میانه و چهار بانده کردن آن، اجرای عملیات با مشکل روبه رو شود.


وی گفت: طی عملیات راهداری با راهبری اداره ایمنی راه و حریم و با حکم مقام قضایی، این ساخت و ساز غیرقانونی و تاسیسات فاقد مجوزهای لازم با حضور نیروهای راهداری و با کمک مقام انتظامی رفع تصرف شد.


رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای میاندوآب ادامه داد: از مدت ها پیش، اخطاریه های لازم برای ساخت و سازهای غیرقانونی و تصرف حریم راه براثر فعالیت های صنفی صادر شده بود و با تداوم و تسری گشت های روزانه راهداری و نظارت مستمر بر چگونگی پروسه های مورد بحث، شاهد کاهش عملیات‌ های عمرانی غیرمجاز در داخل حریم های حفاظتی محورهای ارتباطی این شهرستان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار