گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-همزمان با هفته گزینش و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۴۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

همزمان با هفته گزینش و باحضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیر هسته گزینش، گردهمایی گزینشگران آموزش و پرورش در سالن اجتماعات اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار و از تلاش و زحمات گزینشگران استان تجلیل شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این برنامه با تبریک 15 دی ماه سالروز تشکیل گزینش به فرمان امام خمینی(ره) ، از اهتمام و تلاش مجموعه گزینشگران استان تقدیر و تشکر کرد.

قربانی بر همگرایی و گفتمان مشترک در میان گزینشگران استان تاکید کرد و گفت: اگر در مسائل رویکرد مشترک و نزدیک به هم حاصل شود، تصمیم گیری ها منطقی و موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه در طول چند دهه اخیر گزینش به مرحله ثبات رسیده و بر اصول منطقی تاکید دارد؛ از گزینشگران خواست با دقت نظر، افراد متعهد و شایسته را برای فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت انتخاب کنند.

جلال احمدی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش کردستان نیز با تبریک هفته بزرگداشت گزینش، از حمایت های مدیر کل آموزش و پرورش استان در اجرای برنامه های گزینش استان تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هسته گزینش آموزش و پرورش استان گفت: در ارزیابی برون سازمانی هیات عالی گزینش، از تمام هسته های گزینش استان بازدید به عمل آمد و با همت مجموعه آموزش و پرورش استان، هسته گزینش آموزش و پرورش کردستان به عنوان هسته برتر دستگاه های اجرایی استان معرفی شد .

مدیر هسته استان با بیان اینکه گزینشگران آموزش و پرورش به طور متوسط سالیانه بیش از دو هزار و 500 پرونده را بررسی می کنند؛ گفت: امسال 700 پرونده مدارس غیردولتی، 575 پرونده دانشگاه فرهنگیان، 282 پرونده تکمیل ظرفیت، 300 پرونده تغییر رسته و... توسط گزینشگران انجام شده است.

احمدی با بیان اینکه خوشبختانه نیروی انسانی هسته گزینش آموزش و پرورش استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد؛ از تلاش و زحمات مجموعه و همراهی گزینشگران استان تقدیر و تشکر کرد.

مدیر هسته گزینش استان شایسته گزینی را هدف اصلی برنامه های حوزه گزینش استان عنوان کرد و گفت: نگاه گزینش آموزش و پرورش استان، جذب حداکثری و دفع حداقلی در چارچوب قانون با نگاه ارشادی است .

گفتنی است در پایان این دیدار باحضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اهدای لوح سپاس از خانم شمسی کاظمی به عنوان خواهر شهید و ایثارگر، محمد زارعی بازنشسته، و چند نفر از گزینشگران فعال در حوزه های تحقیق، مصاحبه، ارزیابی و نظر دهی و اداری تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار