شهردار مریانج بیان کرد:

یخ زدگی معابر به علت عدم همکاری شهروندان

همدان (پانا) - شهردار مریانج مهم ترین مشکل در ارائه خدمات رسانی شهرداری در فصل زمستان را عدم همکاری شهروندان و پارک کردن خودروها در معابر عمومی بیان کرد که باعث ایجاد خلل در روند برف روبی و در نتیجه یخ زدگی پیاده روهای سطح شهر می شود.

کد مطلب: ۸۸۴۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
یخ زدگی معابر به علت عدم همکاری شهروندان

محسن معصوم علیزاده در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان عنوان کرد: ستاد مدیریت بحران اقدامات لازم جهت آماده سازی تجهیزات که شامل ابزار و ماشین آلات می شود را با همکاری بخش خصوصی در ارائه خدمات به شهروندان انجام داده است.
او بیان کرد: تمام اقدامات لازم در زمستان جهت عبور و مرور شهروندان مریانج صورت گرفته است و ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات دهی به مردم در هنگام بروز اتفاق هستیم.
شهردار مریانج ادامه داد: پاک سازی معابر در هنگام بارش برف با استفاده از حجم بالای نمک، موجب ایجاد مشکل جدی در بخش کشاورزی می شود.
شهردار مریانج گفت: در هنگام بروز بحران، در دسترسی به انبار مرکزی و تجهیزات جهت ارائه خدمات به مردم با مشکل جدی روبرو هستیم که رفع این مشکل نیازمند همکاری عوامل اجرایی می باشد زیرا مردم در هنگام بحران انتظار دارند که خدمات مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

معصومه جدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار