بازیگر هالیوودی در نخستین جلسه رسیدگی به اتهام آزار جنسی اظهار بی‌گناهی کرد

تهران (پانا) - «کوین اسپیسی»، بازیگر هالیوودی که متهم به آزار جنسی شده است، در نخستین جلسه داداگاه خواهان حکم بر بیگناهی خود شد.

کد مطلب: ۸۸۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بازیگر هالیوودی  در نخستین جلسه  رسیدگی به اتهام آزار جنسی  اظهار بی‌گناهی کرد

به گزارش تلگراف، نخستین جلسه دادگاه «کوین اسپیسی»، برنده 2 جایزه اسکار، روز دوشنبه در دادگاه ماساچوست آیلند با حضور او برگزار شد.

اسپیسی که در سال 2016 در دادگاه نانتاکت متهم به آزار ویلیام لیتل 16 ساله شد، در این جلسه ادعای آزار جنسی را رد کرد و گفت اتفاق بین او و آقای لیتل بر اساس رضایت دوجانبه بوده است.

این بازیگر 59 ساله گفت در شب مورد بحث رفتار جوان مدعی آزار جنسی کاملا دوستانه بود و وی حتی یکی از دوستان خود را به اسپیسی معرفی کرد. ویلیام لیتل به عنوان پادو در هتل محل اقامت اسپیسی مشغول به کار بوده است.

اسپیسی گفت که «لیتل» خود را 23 ساله معرفی کرده بود و لیتل هم به دروغ خود درباره سنش اقرار کرد.

قاضی پس از صدور دستور دوری‌جویی از شاکی پرونده به اسپِیسی، یک جلسه استماع دادرسی دیگر را برای تاریخ چهارم ماه مارس تعیین و مقرر کرد. لیکن در جلسه بعدی نیازی به حضور فیزیکی این هنرپیشه نخواهد بود فقط قاضی دستور داد که حتما باید در صورت نیاز به صورت تلفنی در دسترس باشد.

همچنین قاضی با درخواست وکلای اسپیسی مبنی بر محافظت از اطلاعات تلفن همراه وی به مدت شش ماه از زمان اتهام موافقت کرد. «آلن جکسون وکیل اسپیسی گفت اطلاعاتی در تلفن همراه او وجود دارد که می‌تواند برای تبرئه و مبرا کردن او از این اتهامات مفید باشد.

اسپیسی و وکلای او پس از خروج از دادگاه روز گذشته از هرگونه توضیح و صحبت در مورد این جلسه دادگاه امتناع کردند.

این اولین جلسه استماع دادرسی است که یک سال پس از متهم شدن اسپیسی به آزار جنسی پسری 16 ساله‌ برگزار می‌شود. بلافاصله پس از این اتهام، اتهامات دیگری متوجه اسپیسی شد و در کوتاه‌ترین زمان تمام فعالیت‌های هنری و نیز تبلیغاتی این هنرپیشه برجسته هالیوودی متوقف شد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار