بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه های عمرانی شهرستان تفت

تفت (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری، "علی علیخانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرماندار تفت و جمعی از مسئولین شهرستان از تعدادی پروژه های عمرانی شهرستان تفت بازدید به عمل آورند.

کد مطلب: ۸۸۴۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه های عمرانی شهرستان تفت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با همراهی تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی از تعدادی پروژه های عمرانی شهرستان تفت بازدید به عمل آوردند.
در این بازدید ابتدا از پروژه بلوار آیت الله خامنه ای (کمربندی سابق تفت) بازدید صورت گرفت و تصمیمات لازم جهت تکمیل این پروژه با همکاری شهرداری، شرکت توزیع نیروی برق و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اتخاذشد.
در ادامه از عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی محور تفت - ده بالا و طزرجان و در پایان نیز از بلوار ورودی روستای خلیل آباد نیز بازدید صورت گرفت و تصمیماتی در جهت آسفالت بلوار ورودی اسلامیه و آسفالت روستای فیض آباد نیز گرفته شد.
"محمد محامدی" فرماندار شهرستان تفت در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: با مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل توزیع جاده ای، شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق تکمیل اسفالت، خط کشی و روشنایی بلوار آیت الله خامنه ای در اسرع وقت صورت خواهد پذیرفت.
فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی اصلاح و بهسازی محور تفت - ده بالا و طزرجان نیز با سرعت خوبی در حال اجرا است و حدود 5 کیلومتر از این مسیر نیز به زودی به بهره برداری خواهد شد.
محامدی تصریح نمود: در حاشیه این جلسه پیرامون بلوار ورودی اسلامیه و آسفالت جاده فیض آباد نیز بحث و تبادل نظر نیز صورت گرفت و مقرر شد با مساعدت معاون هماهنگی امور عمرانی و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آسفالت این دو پروژه نیز شروع شود.
فرماندار تفت افزود: در پایان نیز بازدید از جاده ورودی روستای خلیل اباد صورت گرفت و تصمیماتی در باره این مسیر نیز گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار