تنوع دوچرخه، یکی از مزایای مهم دوچرخه‌سراهای جدید اصفهان

اصفهان (پانا) - نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تنوع دوچرخه در ایستگاه‌ها، یکی از مزایای دوچرخه‌سراهای جدید است و شخص با توجه به خواست و علاقه شخصی می‌تواند یکی از انواع دوچرخه معمولی، دنده‌ای و موتور برقی را انتخاب و از آن استفاده کند.

کد مطلب: ۸۸۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
تنوع دوچرخه، یکی از مزایای مهم دوچرخه‌سراهای جدید اصفهان

علیرضا نصر اصفهانی با اشاره به افتتاح ایستگاه‌های دوچرخه، اظهار داشت: ایستگاه‌های دوچرخه قبلی به دلایلی مورد استقبال قرار نگرفت و این بار با رفع معایب آنها ایستگاه‌ها تغییراتی یافتند.

وی افزود: نوع دوچرخه، پیوسته نبودن مسیرهای دوچرخه در شهر اصفهان و نحوه مدیریت ایستگاه‌های دوچرخه از جمله موانع و مشکلات ایستگاه‌های قبلی بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وقتی کسی دوچرخه را از ایستگاهی تحویل می‌گرفت باید برای برگرداندن دوچرخه به همان ایستگاه مراجعه می‌کرد، گفت: این ایراد در دوچرخه‌سراهای جدید مرتفع شده و شخص برای برگرداندن دوچرخه نیاز به مراجعه به ایستگاه اول ندارد و می‌تواند به هر ایستگاهی تحویل بدهد.

وی ادامه داد: تنوع دوچرخه در ایستگاه‌ها، یکی دیگر از مزایای دوچرخه‌سراهای جدید است و شخص با توجه به خواست و علاقه شخصی می‌تواند یکی از انواع دوچرخه معمولی، دو نفره، دنده‌ای و موتور برقی را انتخاب و از آن استفاده کند.

نصراصفهانی تصریح کرد: ایستگاه‌های دوچرخه به بخش خصوصی واگذار شده و باید دید میزان موفقیت بخش خصوصی در این زمینه چقدر است و با این تعداد چه مقدار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به میزان استقبال مردم از دوچرخه، اظهار داشت: استفاده هر چه بیشتر مردم از وسایل نقلیه پاک، باعث افزایش انگیزه برای سرمایه‌گذار و افزایش تعداد دوچرخه‌ها در مناطق مختلف می‌شود.

وی افزود:من این کار را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم در اجرا هم تمام زوایای پنهان و پیدای آن دیده و با مشکلی مواجه نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار