معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی

مسئولان استان بر مناطقی که تراکم بالای بی سوادی را دارا هستند اهمیت بیشتری بدهند .

ایلام(پانا)- سی امین جلسه شورای معاونین ،مدیران کل و مشاوران این سازمان با حضور علی باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۸۴۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان استان بر مناطقی که تراکم بالای بی سوادی را دارا هستند اهمیت بیشتری بدهند .

سی امین جلسه شورای معاونین ،مدیران کل و مشاوران این سازمان با حضور علی باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی برگزار گردید .

معاون وزیر و رئیس سازمان در این جلسه با اشاره به تفاوت های موجود در نرخ های سواد شهرستان های استان ایلام افزود : با توجه به مسایل و چالش های احتمالی ضروری است مسئولان استان بر مناطقی که تراکم بالای بی سوادی را دارا هستند اهمیت بیشتری بدهند

وی به اهمیت و ضرورت برون سپاری واستفاده از ظرفیت موسسات آموزشی غیر دولتی علاقه مند به فعالیت های سواد آموزی تاکید نمود : برگزاری نشست های کارشناسی، توسعه و تعمیق فعالیت این گونه موسسات می تواند گام بسیار مهمی در جهت تحقق اهداف ریشه کنی بی سوادی استان باشد و ضروری است این امر در دستور کار فعالیت های معاونت سواد آموزی استان باشد .

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در ادامه سخنان خود به کارکرد و اثرات توسعه سواد در اقشار جامعه اشاره نمود و بیان کرد : توسعه آموزش مهارت های اساسی زندگی در مراکز یادگیری محلی و آموزش نحوه ی تعامل صحیح با سایر افراد و حل چالش ها و مشکلات زندگی باید به رویکرد حاکم در فعالیت های سواد آموزی مراکز یادگیری محلی مبدل شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار