مرتضی محصص: عیار اصلی تیم ملی ایران در دیدار مقابل ویتنام و عراق مشخص خواهد شد

تهران (پانا) - مدرس بین‌المللی فیفا معتقد است تیم ملی ایران شروع خوبی در اولین گام از جام ملت‌ها داشت اما دیدار مقابل ویتنام و عراق را تعیین کننده عیار واقعی تیم ملی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۸۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مرتضی محصص: عیار اصلی تیم ملی ایران در دیدار مقابل ویتنام و عراق مشخص خواهد شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال درباره دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و یمن از سری رقابتهای جام ملتهای فوتبال آسیا که شب گذشته با پیروزی 5 بر صفر بازیکنان ایران به پایان رسید، گفت: تیم ملی فوتبال بازی بسیار مطلوب و شایسته ای را به نمایش گذاشت.علاوه بر اینکه از نظر فنی تیم بهتری بودیم، از نظر تکنیکی، وحدت تیمی وهمبستگی و همچنین از نظر ذهنی بسیار آماده بودیم.

وی ادامه داد: میل به خواستن و انجام دادن بهترین بازی در تمام بازیکنان ما بود و د رنهایت منجر به پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار بود. معتقدم شروع بسیار خوبی در مقابل تیم یمن داشتیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه افزود: دو بازی بعدی تیم ملی فوتبال ، عیار تیم ملی را مشخص می کند و من به صعود و رفتن به فینال مسابقات بسیار امیدوار و خوش بین هستم.

وی گفت: خیلی از مربیان حاضر در این جام آرزوی داشتن خط میانی تیم ملی فوتبال ایران را دارند. بازیکنان ایران در بخش حمله و دفاع بسیار تاثیر گذار عمل کردند ضمن اینکه عملکرد اشکان دژاگه در این بازی فوق العاده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار