نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح کرد:

تجلی وحدت، انسجام ملی و شور و نشاط سیاسی در جشن ۴۰ سالگی انقلاب

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب نماد وحدت کلمه و یکپارچگی ملت ایران است.

کد مطلب: ۸۸۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلی وحدت، انسجام ملی و شور و نشاط سیاسی در جشن ۴۰ سالگی انقلاب

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برگزاری جشن‌های ۴۰ سالگی باید تبلور شور و نشاط و مشارکت مردمی در تمام بخش‌ها باشد.

وی با تاکید بر حفظ شئون اسلامی و انقلابی در برگزاری جشن‌های چهل سالگی انقلاب افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات اثرگذار باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: باید اهداف و چرایی انقلاب و اهداف والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و موضوعاتی مثل نجات ملت ایران از استبداد داخلی، نجات امت اسلامی از استکبار جهانی و زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) و نقش زنان در انقلاب به خوبی برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین و تشریح شود.

سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان هم ضمن تاکید بر اقدامات وحدت بخش و جلب کننده مشارکت مردمی، تشریح و تبیین تاریخ انقلاب و پیش از انقلاب را خواستار شد و گفت: دفاع، پاسخگویی و امیدواری سه نکته مهمی است که همه وظیفه دارند در تشریح و تبیین تاریخ انقلاب و پیش از انقلاب درباره آن اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار