مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :کسب مقام سوم کشور در جشنواره شهید رجایی

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بااعلام این خبرافزود: آموزش و پرورش استان موفق به کسب رتبه سوم کشور در جشنواره شهید رجایی شد.

کد مطلب: ۸۸۴۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی :کسب مقام سوم کشور در جشنواره شهید رجایی

محمد علی واقعی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره شهید رجایی برنامه ای راهبردی است که نتیجه آن افزایش کیفی و اثر بخشی نقش مدیران و کارکنان و بهبود تدریجی و مستمر اقدامات در همه سطوح سازمانی است.

او با اشاره به رشد 8/61درصدی استان در شاخص های عمومی و اختصاصی این جشنواره، تصریح کرد: بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد و تأیید ستاد مرکزی جشنواره ملی شهید رجایی، وزارت آموزش و پرورش رتبه نخست را در بین دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش استان رتبه سوم را در بین ادارات کل آموزش و پرورش کشور کسب نمود.

شایان ذکر است در آیین تجلیل از برترین های جشنواره شهید رجایی، وزیر آموزش و پرورش با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر به مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تلاش های خادمین نظام تعلیم و تربیت در استان تجلیل کرد.

در قسمتی از متن تقدیر نامه وزیر آموزش و پرورش آمده است: از آنجا که بر اساس نتایج ارزیابی ها، آن اداره کل در ابعاد شاخص های اختصاصی و عمومی نسبت به سال قبل رشد قابل قابل ملاحظه ای داشته است به استناد بخشنامه شماره 1628220 سازمان اداری و استخدامی کشور از همدلی و تلاش خالصانه مدیران و کارکنان آن حوزه تشکر و قدر دانی می نمایم و استمرا توفیق همکاران گرامیتان را از خداوند منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار