به دنبال اجرای طرح جامع برای احداث دانشگاه فرهنگیان هستیم

اصفهان (پانا) - سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در دیدار با مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت:دانشگاه فرهنگیان با توجه به گسترش حجم جذب دانشجو از نظر ساختمانی دچار مشکلاتی است و برخی ساختمان های در اختیار دانشگاه فرسوده هستند که نیاز است با طرح جامع احداث دانشگاه در اصفهان این مشکلات به صورت راهبردی حل شود.

کد مطلب: ۸۸۴۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
به دنبال اجرای طرح جامع برای احداث دانشگاه فرهنگیان هستیم

شهرام عروف زاد افزود:مقاوم سازی یک اصل مهم است که لازم است این مورد با هماهنگی اداره کل نوسازی مدارس صورت پذیرد که قبلا هم تمام مرمت ها و احداث ها با هماهنگی و نظارت نوسازی صورت گرفته است.اینکه شما به عنوان مدیر کل نوسارزی مدارس از وضعیت فیزیکی و ساختمانی دانشگاه اطلاع دارید بسیار مناسب است.

وی عنوان کرد:هزینه های زیادی در جهت مرمت و بهسازی ساختمان های دانشگاه صورت گرفته است اما به دلیل گستردگی و فرسودگی دغدغه های زیادی داریم.لازم است تا طرح جامعی و برنامه محور تدوین شود تا با دانشگاه جامع بتوانیم شرایط فیزیکی و ساختمانی را ارتقاءدهیم.

عروف زاد اظهار داشت:راهبردی و مطلوب است تا از طریق اداره کل نوسازی با خیرین محترم ارتباط گرفته و از ظرفیت های آنها در جهت احداث دانشگاه جامع استفاده کرد با توجه به اختصاص زمین چند هکتاری به دانشگاه این زمینه فراهم شده هست تا طرح دائمی اجرا شود.کمک های تخصصی نوسازی نیز می تواند راهگشا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار