کارگاه آموزشی توانمند سازی مدیران ،معاونین و آموزگاران منطقه ضیاآبادبرگزار شد

قزوین (پانا) - کارگاه های کیفیت بخشی آموزشی و اجرای برنامه های تعالی ،طرح ملی شهاب و نوجوان خوارزمی برای مدیران و معاونین مدارس متوسطه اول و دوم و همچنین آموزگاران پایه های چهارم و پنجم برگزار گردید .

کد مطلب: ۸۸۴۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی توانمند سازی مدیران ،معاونین و آموزگاران منطقه ضیاآبادبرگزار شد

محمدرضا رحمانی رئیس آموزش و پرورش منطقه با حضور در این دوره ی آموزشی از آموزگاران محترم حاضر در جلسه خواست در شناسایی و هدایت استعدادهای برتر تلاش نمایند و با کمک گرفتن از اداره و اولیاء محترم دانش آموزان استعدادهای بالقوه دانش آموزان را شکوفا نمایند .

در حاشیه ی کارگاه های آموزشی برگزار شده ؛معاونین و کارشناسان اداره آقایان ،محمدحسنی ،حیدری ،شهسواری ، محمودی ،میرزامحمدی و بهبودی در حضور مدیران محترم مدارس متوسطه هریک با مدیریت زمان به ذکر نکات مهمی در حوزه کاری خویش پرداختند .

از جمله ی این موارد به مسائل ایمنی و امنیتی مدارس ، رعایت مسائل حقوقی ،اهمیت بهداشت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سرویس دانش آموزی می توان اشاره نمود .

در پایان رحمانی رئیس آموزش و پرورش به همراه شهسواری کارشناس حراست ضمن تقدیر از معاونت و کارشناسان آموزشی منطقه آقایان محمد حسنی معاون آموزشی ، ذولقدر کارشناس آموزش متوسطه دوم، آفرینش کارشناس آموزش متوسطه اول و قاسمی کارشناس آموزش ابتدایی بابت هماهنگی و برگزاری دوره های آموزشی متناسب با نیاز منطقه از مدرسین استانی حاضر در منطقه آقایان؛ رستمی رئیس اداره استعداد های درخشان ، معصومی کارشناس مسئول متوسطه اول وخانم احمدی کارشناس مسئول متوسطه دوم اداره کل تقدیر و تشکر کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار