مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی:

هیچ تشکیلاتی همانندتشکیلات سازمان دانش آموزی شادی بخش ومفرح نیست

بجنورد(پانا)- مجیدمصباح در آخرین جلسه هم اندیشی مسئولین و دبیران مجمع مربیان سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی:تمامی فعالیت های آموزشی دانش آموزان را می شود با نمره اندازه گیری کرد ولی کار تربیتی که من و شما انجام می دهیم با خط کش و سانت قابل اندازه گیری نیست.

کد مطلب: ۸۸۴۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هیچ تشکیلاتی همانندتشکیلات سازمان دانش آموزی شادی بخش ومفرح نیست

وی با اشاره به اینکه اگر نگاه ما به مسائل تربیتی سطحی و گذرا باشد همه ما باخته ایم افزود:در نظام آموزش و پرورش ما جایگاه معلم و علم و دانش کمی کاهش پیدا کرده و همانند یک کشتی توفان زده ای شده ایم که خودمان نمی دانیم کدام ساحل ما را به طرف خود می کشاند لذا اگر یک نفر را هم در مسیر صحیح تربیت قرار دهیم یعنی یک جامعه را نجات داده ایم.

مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه سن افسردگی به مقطع ابتدایی رسیده در ادامه گفت: متاسفانه ما در این زمینه کمی غافل شده و در مسابقه کسب ثروت و چشم و هم چشمی غرق گشته ایم و باید بدانیم که نسل امروز ما همانند نسل گذشته اهل کارگری نیست، بلکه نسل نسل کاغذی است و باید خیلی مراقبت کنیم که مبادا سرمایی به این گُل بزند و بنده به این تشکیلات سازمان دانش آموزی ایمان راسخ دارم و لذا برای نجات روح و روان بچه ها و شادی آنان این تشکیلات می تواند این اقدام مبارک را رقم بزند.

مصباح با بیان اینکه نقش من و شما نقش پیامبری است اظهار داشت:عشق معلم برای هدایت بچه ها باید همانند عشق پیامبراکرم(ص) برای هدایت بشر باشد و بتواند راه را از بیراهه تشخیص بدهد.

وی چهل سالگی انقلاب اسلامی را حاصل خون هزاران هزار شهید و جانباز و ایثارگر دانست و گفت:امیدواریم به همت همه شما مربیان تشکیلات سازمان دانش آموزی یک همایش 1000 نفری در مرکز استان برگزار نماییم.

مدیرسازمان دانش آموزی خراسان شمالی در پایان از واگذاری مدیریت و نظارت بر سرویس های مدارس و صدور مجوز اردوهای دانش آموزی به این سازمان خبر داد.

معاون تشکیلات دانش آموزی سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: مدیران دانش آموزی شهرستان ها اگر به جایگاه و نقش مسئولیت خود در سازمان دانش آموزی ایمان دانش باشند و با دل و جان به وسط میدان بیایند همه دانش آموزان نیز با دل و جان به وسط میدان خواهند آمد.

حسین کنعانی افزود:با فعالیت های بسیار خوب مدیران، مربیان و اعضای سازمان دانش آموزی در برگزاری مناسبت های مذهبی، ملی، پاسخ به مکاتبات اداری و ... در سطح استان انرژی ما هم در مرکز استان برای فعالیت چند برابر شده است.

وی گفت:برای اولین بار در سطح کشور استفاده از امتیاز عضویت و فعالیت در سازمان دانش آموزی جهت ورود دانش آموزان به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در پایه ششم توسط سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان پیگیری و عملی شد.

کنعانی بابیان تقدیر و تشکر از زحمات مدیران دانش آموزی شهرستان های استان خراسان شمالی در افزایش در جذب و سازماندهی مربیان، اعضاء و مدارس نسبت به سال گذشته، از راه اندازی سامانه اف تی پی جهت انجام مکاتبات اداری این سازمان در سطح استان، در آینده نزدیک خبر داد.

اسد الله خاکستری معاونت مالی سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی نیز گفت: اداره دانش آموزی شهرستان بجنورد در راه اندازی پایگاه تغذیه سالم (بوفه) در مدارس سطح این شهرستان و انعقاد تفاهم نامه با شرکت های توزیع مواد غذایی موفق عمل نموده است.

درپایان مدیران و دبیران مجمع مربیان استان نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با نحوه جذب و سازماندهی، اعطای نشان و درجات، برگزاری کارگاه های ضمن خدمت، اردوهای ملی و استانی، داوری فعالیت های شرکت کنندگان در اردوهای ملی و ... ویژه مربیان و اعضاء بیان نموده و مورد نقد و بررسی قرار دادند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار