ثبت‌نام ۲۰۰ نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان در ایلام

ایلام(پانا)- مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از ثبت‌نام ۲۰۰ نفر از اعضای کانون‌های مساجد این استان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۲۰۰ نفر در مسابقات قرآنی مدهامتان در ایلام

حجت‌الاسلام علی چراغی پور مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان، ویژه اعضای برادر و خواهر عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی، بابیان اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان در مقطع سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار می‌شود، افزود: زمان شروع ثبت‌نام از 15 آذرماه سال جاری آغازشده است و مرحله استانی این دوره از مسابقات دی و بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، با اشاره به اینکه مرحله کشوری این مسابقات اردیبهشت‌ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، گفت: مسابقات قرائت (تحقیق) و حفظ کل برای رده سنی 16 تا 30 سال و مسابقات قرائت (ترتیل) قرائت نماز، حفظ جزء 30، قرائت تقلیدی، اذان و نقاشی برگزار می‌شود.

چراغی پور، بیان کرد: این دوره از مسابقات با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی و سایت بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

وی، گفت: کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقا سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعداد‌های محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات اوقاف و سایر مسابقات ملی و بین‌المللی است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، خاطرنشان کرد: این مسابقات در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزار‌های فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار