اطلاعیه باغ موزه قصر در مورد حضور گرافیست صهیونیست در یک نمایشگاه

تهران (پانا) - روابط عمومی باغ موزه قصر در مورد حواشی ایجاد شده پیرامون نمایشگاه بین المللی به رنگ حیات اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۸۸۳۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه باغ موزه قصر در مورد حضور گرافیست صهیونیست در یک نمایشگاه

به گزارش فارس، نمایشگاه بین المللی به رنگ حیات با مشارکت فرهنگسرای ارسباران و باغ موزه قصر و به میزبانی گالری ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر در حال برگزاری است. در لیست اولیه هنرمندان که به دست باغ موزه قصر رسید اثر «یوسی لمل» با هویت فلسطینی معرفی شده بود و مطابق معمول تمامی نمایشگاه‌های پیشین اطلاع رسانی گردید، اما بلافاصله پس از اطلاع از هویت واقعی فرد از اکران عمومی آن جلوگیری به عمل آمد.

لازم به توضیح است بر اساس آیین نامه داخلی باغ موزه قصر، مسئولیت اخذ مجوز و کلیه فرایندهای قانونی برگزاری نمایشگاه‌های هنری بر عهده نمایشگاه گذار یا نمایشگاه گردان است و باغ موزه قصر در این روند دخل و تصرفی ندارد.

رسالت اصلی باغ موزه قصر ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ هویت انقلابی و همچنین حفظ و صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است. باغ موزه قصر به عنوان یکی از پایگاه‌های تاریخی انقلاب اسلامی همواره در تنویر اذهان عمومی و به خصوص نسل جوان نسبت به جنایات پهلوی اول و دوم اهتمام جدی و مستمر نموده است. همچنین مسئله فلسطین به اندازه‌ای برای این مجموعه اهمیت دارد که مراسم روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین یکی از برنامه‌های شاخص باغ موزه قصر در طی سال‌های اخیر بوده است.

در انتها مجموعه باغ موزه قصر در آستانه چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و انزجار خود را از سیاست‌های استکبار جهانی و صهیونیسم در سطح منطقه اعلام می‌دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار