حلقه ها و صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند

کلات(پانا) - جلسه ستاد برنامه ریزی و اجرای چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی با حضورمدیر، معاونین و کارشناسان آموزش وپرورش کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حلقه ها و صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند

داریوش پایسته در این جلسه ضمن تشریح جمله تاریخی حضرت امام خمینی(ره) (هدف ما برقراری جمهوری اسلامی و برنامه ما تحصیل آزادی و استقلال و سپردن اداره کشور به کارشناسانی امین و حذف خیانت ها و هزینه های مخوف اقتصادی و تصفیه وزارت خانه ها و حذف زوائد موجب صرف هزینه های هنگفت بی فایده و اصلاح قانون اساسی است) گفت: حلقه ها و صاحبان اصلی پیروزی این انقلاب مردم هستند و اگر همراهی مردم در هر زمینه ای نباشد قطعا به نتیجه نخواهیم رسید .

پایسته پررنگتر کردن جلوهها و هویت های انقلابی در نشان دادن دستاوردهای انقلاب به مردم را حائز اهمیت دانست و افزود: مردم باید از دستاوردهای این انقلاب آگاه باشند.

وی تربیت دینی برگشت حق رشد استعدادها شناخت استکبار به صورت مفهومی آزادی حق انتخاب را از اهداف و آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد:مردم باید نسبت به حق و حقوقات خود آگاهی کامل داشته باشند چرا که برای ایجاد یک جامعه خداپسند انقلاب کرده و همه ی افراد نسبت به دیگری دارای حقوق مساوی هستند و بدانند که این انقلاب همیشه به دنبال کشف استعداد ها و رشد و تعالی آن بوده است .

مدیر آموزش و پرورش در اجرای برنامه های مناسبتی دهه فجر چهار شاخص رعایت اصول هدف محوری برنامه محوری نظم همراه با قواعد را لازم و ضروری دانست و اظهار کرد: منم ها را کنار بگذاریم و به دنبال یک سیستم منظم و یک پارچه باشیم و به ویرایش مجدد در گفتمانهایمان بپردازیم .

پایسته در پایان گفت:یک دانش آموز باید بدرستی اهداف ، دستاوردها و برنامه های انقلاب اسلامی را بداند و به بصیرت و آگاهی کامل نسبت به مسایل پیش روی نظام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار