مدرسه کودکان استثنایی زنده‌یاد شاه‌حسینی در بابل افتتاح شد

ساری (پانا) - مدرسه خیرساز آموزش کودکان استثنایی زنده‌یاد مشهدی مصطفی شاه‌حسینی شهر بابل که به همت حاج حمیدرضا شاه‌حسینی، عضو هیأت مدیره خیرین کشور احداث شده است، افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۸۳۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه کودکان استثنایی زنده‌یاد شاه‌حسینی در بابل افتتاح شد

این مدرسه استثنایی در زمینی بالغ بر 2300 متر مربع و زیربنایی معادل 1190 متر مربع در 10 کلاس و نیز اتاق‌های اداری، رفاهی، آموزشی و ... ساخته شده است.

۱۰ باب کلاس، 4 اتاق اداری (مدیر، معاونین، معلمان)، کتابخانه، سایت رایانه، اتاق فعالیت‌های گروهی، هنر و موسیقی، اتاق شنوایی‌سنجی، اتاق گفتاردرمانی، اتاق مشاوره و مددکاری، اتاق بهداشت، اتاق کاردرمانی، سالن ورزشی (۷۰ متر مربع)، اتاق انتظار و استراحت والدین، آشپزخانه و غذاخوری، اتاق سرایداری و ... از جمله فضاهای این مدرسه است که بر اساس آخرین نیازهای آموزشی کودکان کم‌توان ذهنی و جسمی احداث و به دانش‌آموزان استثنایی شهر بابل در استان مازندران اهدا شده است.

این مدرسه دارای یک حیاط مرکزی و یک حیاط بازی دانش‌آموزان است که با تعبیه چهار ورودی، امکان کاربری و دسترسی سهل و آسان برای دانش‌آموزان را فراهم کرده است.
همچنین این مدرسه به دلیل نیازسنجی‌های استاندارد، دارای چهار سرویس بهداشتی مناسب‌سازی شده برای دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی و معلول جسمی و حرکتی است.

آیین افتتاح مدرسه کودکان استثنایی زنده‌یاد مشهدی مصطفی شاه‌حسینی شهر بابل، عصر روز پنجشنبه 13 دی‌ماه با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور و مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران برگزار شد.

حمیدرضا شاه‌حسینی این مدرسه را به نام پدربزرگ مرحومش، نامگذاری کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار